Fremtidige træf !?!

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Fremtidige træf !?!

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg syntes vi skal have lidt på banen !!

Hvad gør vi i fremtiden ? skal vi fastlægge 2 weekender om året og så ved alle hvornår der er træf et eller andet sted i landet ?

Lad os høre hvad folk syntes !!! :shock:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Halløj folkens

Dorte og jeg selv sagde hunden vil gerne se om vi kan gøre det ligeså godt som sidst eller ihvertigfælde prøve på det :D Så Grenaa byder ind med d. 5-6-7 juni 2009 til træf folkens
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af FS1originalen »

2 Træf om året vil da være rigtig fedt, men jeg kan måske frygte lidt at vi hurtigt løber tør for arrangører :!:

Dorte /Johnny og Nanet/Morten har jo prøvet at være arrangører, og kan forhåbentlig melde tilbage at det har været "en juhu oplevelse" at få sådan en weekend til at "klappe" men jeg ved også at det er hårdt arbejde, og at man måske ikke er klar til at springe på hvert år....

Derfor foreslår jeg at vi satser på 1 "stormøde" om året, og så satser på at der kan laves nogle mere overkommelige endagsarrangementer i henholdsvis øst og vestdanmark.

Skal jeg også foreslå et tidspunkt, så kunne bededagsferien jo være en mulighed. Her har man fri hele fredagen så alle kan være fremme sidst på eftermiddagen. Eller alternativt: Midt i august når de fleste er hjemvendt fra ferie (feks. fast uge 33 - uge 34 er der stumpemarked i Gjern).

Jeg håber stadig på en tur til Strynø i 2009 da jeg synes det allermest spændende vil være at køre nogle steder i DK hvor man ellers aldrig kommer (og er øen for lille så tager vi da bare 2 omgange) :lol: :lol:

Jeg melder mig frivilligt som hjælpearrangør til ovennævnte selvom der er lidt afstand fra Århus, og alternativt kan jeg arbejde på at påtage mig arrangementet næste år - (men hvem gider tåge rundt i omegnen af Århus når der er så mange spændende steder i danmark) :twisted: :twisted:

Tredie alternativ er, som vi har prøvet i MVKK nogle gange: At booke os ind på en campingplads (hytter eller egne telte) på Samsø, Læsø, Rømø eller det sydfynske et sted, men det kræver en tilmeldingsdisciplin der gør at vi "hænger på tilmeldte der ikke dukker op".

Mvh. Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af FS1originalen »

Johnny altså.....

Nu har jeg lige kastet et spørgsmål ud til Dorte og dig...

Så skal du da ikke svare FØRST :mrgreen: :mrgreen:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Erik

Jeg syntes der var nogen ved sidste træf her hos os som ytrede ønsket om at at her hos os måtte det gerne blive det årlige samlings punkt / startskud på sæsonen :shock: så har Dorte og jeg talt om at det kan godt lade sig gøre hvis det er ønsket fra forumets medlemer og får vi brug for en hjælpende hånd til at arrangere det håber vi at nogen træder til og hjælper os med det :D men det er osse kun et tilbud til forumets medlemer så hvis de ikke ønsker dette så skal de bare sige at de ikke vil være med til det :D men vi påtager os det gerne at lave det hvis ønsket er der :D :wink:

Mvh Dorte og Johnny S
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af FS1originalen »

UNDSKYLD hvis jeg har skrevet noget der bare antyder at endnu et Grenåtræf ikke kunne være spændende :oops: :oops: :oops:

Jeg vil rigtig gerne møde jer alle i Grenå til næste år og også gerne se det som en fast tradition :!:

Det jeg meldte ud (før jeg kendte dit indlæg) var at jeg ved - efter mange år i veteranknallertbranchen - at det er en stor mundfuld at arrangere sådan en weekend - især første gang :!: :!:

Jeg har endnu ingen kalender for 2009, men slår et stort kryds i den i nævnte weekend.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Erik

Ingen grund til panik :D fredag den 5 - 6 - 09 er grundlovsdag :mrgreen: :wink:

og nej tager det heller ikke personligt :D :D

syntes osse det kan være spændende at besøge andre steder rundt om i DK. :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Jensmc »

Hvis der på et tidspunkt har interesse (Dorte spurgte for øvrigt til maj-træffet), så vil Nabojan og jeg gerne holde noget i Odense. Vi ligger meget centralt for de fleste. Samtidig har vi et MC-klubhus med alle faciliteter, indendørs overnatning, græsplæne, køkken, toilet etc til fri afbenyttelse. Nåh ja, vi er faktisk 3 til at arrangere. For den i forummet nyankomne Olebole er formand for klubben og vil gerne deltage. Vi skal i sagens natur bare have det at vide i god tid.
Og Erik!
Jeg tror de fleste ikke gider se det område, de selv bor i. Men der er da dejligt i århusområdet. Osse pigerne og deres århusdialekt!!! :wink:
///
jensmc/nabojan/olebole
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Dorte S.
Stor knallert
Indlæg: 152
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 21:58
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Dorte S. »

hej jens

det er ganske rigtigt vi snakkede om det til træffet i grenå , og du fortalte om de gode faciliteter der var . jeg synes stadig det er en super ide og kan kun opfordre til at i fastsætter en dato , så er jeg sikker på folk nok skal møde op hvis de kan. jo før datoen kommer jo bedre

træf hilsen dorte s
Køre også meget på 1977 crom

Til træf køre jeg på vore`s grønne 1975`r

Mvh. Dorte S.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af strynboen »

hej,,konen og mig,i den nævnte rakkefølge,,vil gerne(som skrevet andetsted) gerne holde forårstræffet på strynø,,en af de sidste weekend"er i maj,men vi skal da ikke slås om det,,syntes at det sted der er mulighed for flest deltagere,,er bedst,,,syntes bedst om 2 træf om året,,,og evt et par dags,løb,uden størrre forberedelser..
det behøver ikke at være den store luksus tur hvergang.
men lad os suge inspiration fra de andre foreninger,,og snuppe det bedste og evt sammen arbejde,der hvor de er seriøse
ps det er ligegyldigt om det skal være forår eller efterårs træf hos os
men jeg skal høste i aug sep.
Senest rettet af strynboen lør 13. sep 2008 11:20, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg syntes vi skal kigge hvad andre gør ! jeg kan se at der er bud på 2 weekender i foråret, det er nok i overkanten men på den anden side er det jo ikke alle der kan de samme weekender :roll:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af strynboen »

syntes kun at der skal være 1 forårs træf,vi finder nok ud af det
det er et luksus problem,lad os nu bare undersøge hvad de andre gør
skriv endelig hvis i har ideer,,, :wink:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af strynboen »

syntes at et depositom er helt ok,hvis der skal være træf på en campingplads(dyerere),,men til de private træf,går det nok,,hvis folk ikke er 100% sikre må de leve med at der måske ikke er hakkebøf til dem,,ps har meldt fra i sidste øjeblik ..til begge træf,,så jeg er en af dem :? :? ..
jeg syntes ikke at der skal være 2 forårs træf,,så vi må lige finde ud af hvem af os der holder det,men skal vi ikke bare holde 2 træf om året ,,indtil vi løber tør for frivilige,og så skrue ned der efter,,
syntes at vi skal gøre mere ud af dags løbene
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Lars

Du må gerne holde det næste forårs træf :D vi bød bare ind med de datoer hvis ingen andre ville holde træf til foråret :D så der er opsolut ingen sure miner over det herfra os :wink:
og der var jo også et eller andet på strynø som venter på at komme på djursland :mrgreen: :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af FS1originalen »

Jamen det kan da ikke være bedre :!: :!: :!:
Arrangørene står jo nærmest i kø, så lad os endelig holde et forårs og et efterårsarrangement i 2009.
Ideen med campingpladstur kan vi jo tage op på et senere tidspunkt hvis vi begynder at løbe tør for arrangører med god plads :!:

Og mht. endagsløb, så er muligheden for en tur i det midtjyske der allerede på lørdag. Der arrangerer jeg Løvfaldsløb for MVKK med start og mål i Hårup ved Silkeborg, og alle på en velholdt FS1 (eller andet) er velkomne til at deltage som gæstekørere :roll: :wink: :roll:
Se mere på http://www.MVKK.dk under arrangementer.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af strynboen »

ja der står lidt gammelt jern til dig,johnny..så tager strynø dette forårs træf,,så tager vi den derfra,udmilbart samme dato,,skal lige have klaret det af med konen,,har en ide om at vi mødes på langelandselektro,,og laster bagage over i en,,eller 2 biler,,og så køre på knallert derfra,til færgen,,for at gøre transporten billigere
de efterladte biler er så under opsyn,,da der altid er nogen på arbejde der.ved godt at alle ikke kan møde samtidig,,men efternølerne må så med næste afgang,,færgen sejler ca med 2 timer mellem afgange.hvis man kan få en aftale med egeskov til god pris er det en mulighed..ellers er der alt,langelandsfortet,hvor jeg var med til at skære en u,båd over til udstiling,,så der kan jeg få rabat..
får hurtigst muligt en dato,,så ser vi,,,
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Kim B S »

Hej Erik.
Den tur kunne jeg godt tænke mig at deltage i, hvis jeg kan få lov til at deltage på min Yamaha. Jeg kan se at der er en aldersgrense på 25 år for knallerten, og jeg har desvære ikke fået mit 76er stel på min Yamaha endnu, derfor er det en årgang 86, med udseende næsten som årgang 76. Håber at det går, da det kun er stellet der er for nyt. :lol: :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Morten - Webmaster »

FS1originalen skrev: Og mht. endagsløb, så er muligheden for en tur i det midtjyske der allerede på lørdag. Der arrangerer jeg Løvfaldsløb for MVKK med start og mål i Hårup ved Silkeborg, og alle på en velholdt FS1 (eller andet) er velkomne til at deltage som gæstekørere :roll: :wink: :roll:
Se mere på http://www.MVKK.dk under arrangementer.

Erik
Er der andre end mig fra sjælland der kunne have interesse i en éndags tur derover ? måske man kunne køre sammen derover.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af FS1originalen »

Hej Kim,

Vi går altså ikke rundt og læser stelnumre for at checke årgangen:!: :lol: :!: Men vil også gerne undgå at det blir en udflugt for plasticraketter...

Du er hermed tilmeldt :!: Giv lige besked hvis du ikke mener det :!:

Og bliver der deltagelse fra Sjælland så skal i være hjertelig velkomne :!: :!: :!: Og tilmelding 2-3 dage før er fint nok. Det er kun antallet af rundstykker og pølser der skal justeres.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Fremtidige træf !?!

Indlæg af Kim B S »

Hej Erik.
Jeg skal nok komme, jeg glæder mig meget allerede, og håber at jeg kan køre turen uden problemer. :lol: Jeg har kørt en del på min Yamaha i løbet af sommeren, og har faktisk ikke harft problemer med at få den til at køre siden træffet i Grenaa. Derfor skulle der være en chance for, at den kan køre hele turen. :wink: :mrgreen: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"