Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Nå det gjorde det så ikke Hvordan oploader man en film?
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Youtube og linker..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET
FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Så skal jeg jo have lavet en bruger Det må blive i morgen hehDewil skrev:Youtube og linker..
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Men jeg mangler stadig svar på det med sikringen inden jeg kan køre med det
Så hvilken størrelse sikring skal der bruges?
Så hvilken størrelse sikring skal der bruges?
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Som sagt, alt mellem 1-10A vil fungere fint.
Undrer mig i grunden over, du har valgt en rød nål på omdrejningstælleren, når dit speedometer har en hvid nål.
At nålen hopper rundt kan skyldes, at følerledningen er viklet for mange gange rundt om tændkablet (3-5 gange, max), eller at den sidder for tæt på tændspolen. Selv om KOSO foreskriver, at man for alt i verden ikke må klippe af følerledningen, så virkede min først ordentligt, da jeg kappede 10-15cm af min.
Prøv dig lidt frem med placeringen osv. Min fungerer perfekt, undtagen i frostvejr hvor den springer mellem 10-14.000rpm, når motoren runder de 10.000rpm... Følsomt stads!
Undrer mig i grunden over, du har valgt en rød nål på omdrejningstælleren, når dit speedometer har en hvid nål.
At nålen hopper rundt kan skyldes, at følerledningen er viklet for mange gange rundt om tændkablet (3-5 gange, max), eller at den sidder for tæt på tændspolen. Selv om KOSO foreskriver, at man for alt i verden ikke må klippe af følerledningen, så virkede min først ordentligt, da jeg kappede 10-15cm af min.
Prøv dig lidt frem med placeringen osv. Min fungerer perfekt, undtagen i frostvejr hvor den springer mellem 10-14.000rpm, når motoren runder de 10.000rpm... Følsomt stads!
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Ja, det rigtige speedometer til den er jeg jo ved at renovere... og nålen er kun malet i spidsen, men hele nålen kunne jo blive rød eller hvad..kreidlerhansen skrev:Som sagt, alt mellem 1-10A vil fungere fint.
Undrer mig i grunden over, du har valgt en rød nål på omdrejningstælleren, når dit speedometer har en hvid nål.
At nålen hopper rundt kan skyldes, at følerledningen er viklet for mange gange rundt om tændkablet (3-5 gange, max), eller at den sidder for tæt på tændspolen. Selv om KOSO foreskriver, at man for alt i verden ikke må klippe af følerledningen, så virkede min først ordentligt, da jeg kappede 10-15cm af min.
Prøv dig lidt frem med placeringen osv. Min fungerer perfekt, undtagen i frostvejr hvor den springer mellem 10-14.000rpm, når motoren runder de 10.000rpm... Følsomt stads!
Jeg har prøvet at vikle den 3-5 gange rundt om kablet.. endda næsten ved tændrøret.. men jeg vil prøve mig lidt frem
Hvis der på et tidspunkt kommer for meget af ledningen, så kan man vel bare erstatte den med en anden "normal" ledning?
Ja der står den virker fra -10 til +60 grader
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Jeg ved ikke, om ledningen kan erstattes af en anden. Prøv at gøre dét, først. Det kan jo være, det virker bedre, men HVIS nu det er helt ad h...... til, så er det bedre at have den oprindelige følerledning i intakt stand!
Det tager ikke længere til, at oprette en Youtube-konto, end det gør at oprette en her på forummet. Ydermere findes der en app til både IOS og Android, så du kan uploade direkte fra telefonen, så det er faktisk rart nok at have, hvis man nu oplever et eller andet blæret.
Medmindre du kan ramme farven helt perfekt, synes jeg, det er synd at male nålen! Især hvis det viser sig, at den lak, du bruger, ikke duer til nålen, og malingen enten skaller af eller opløser nålen! Begge dele er lige sandsynlige, men det kan selvfølgelig også gå godt. Det ved man først, når man har prøvet!
Det tager ikke længere til, at oprette en Youtube-konto, end det gør at oprette en her på forummet. Ydermere findes der en app til både IOS og Android, så du kan uploade direkte fra telefonen, så det er faktisk rart nok at have, hvis man nu oplever et eller andet blæret.
Medmindre du kan ramme farven helt perfekt, synes jeg, det er synd at male nålen! Især hvis det viser sig, at den lak, du bruger, ikke duer til nålen, og malingen enten skaller af eller opløser nålen! Begge dele er lige sandsynlige, men det kan selvfølgelig også gå godt. Det ved man først, når man har prøvet!
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Jeg har nogle ledninger til at ligge i forskellige tykkelser.. vil lige prøve med nogle af dem. Jeg fik den forresten indstillet til 2 takt og 1 cylinder... det hjalp en hel del på omdrejningerne nu hopper den kun ca. 1000 omd (før var den 4 takt og 4 cylindre )kreidlerhansen skrev:Jeg ved ikke, om ledningen kan erstattes af en anden. Prøv at gøre dét, først. Det kan jo være, det virker bedre, men HVIS nu det er helt ad h...... til, så er det bedre at have den oprindelige følerledning i intakt stand!
Det tager ikke længere til, at oprette en Youtube-konto, end det gør at oprette en her på forummet. Ydermere findes der en app til både IOS og Android, så du kan uploade direkte fra telefonen, så det er faktisk rart nok at have, hvis man nu oplever et eller andet blæret.
Medmindre du kan ramme farven helt perfekt, synes jeg, det er synd at male nålen! Især hvis det viser sig, at den lak, du bruger, ikke duer til nålen, og malingen enten skaller af eller opløser nålen! Begge dele er lige sandsynlige, men det kan selvfølgelig også gå godt. Det ved man først, når man har prøvet!
Ja, det med nålen bliver måske et senere projekt
Kontoen bliver lavet senere i dag.
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Mystisk... Standardindstillingen er netop 2t/1cyl på begge mine! Oh well, bare den virker!
Jeg går ud fra, vi også får et klip, der viser nålens hopperi?
Jeg går ud fra, vi også får et klip, der viser nålens hopperi?
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Selvfølgeligkreidlerhansen skrev:Mystisk... Standardindstillingen er netop 2t/1cyl på begge mine! Oh well, bare den virker!
Jeg går ud fra, vi også får et klip, der viser nålens hopperi?
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Så efter lidt bøvl med min gmail, fik jeg endelig oprettet den første video
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Og en film hvor den er startet.. jeg har prøvet lidt at hvert, med anden kortere ledning, forskellige antal viklinger, forskellige længder mellem viklingerne, sætte viklingerne forskellige steder osv. Hvad kan det være
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Forstyrrelser/støk fra anden elektronik i nærheden af følerledningen.
Den er da også HELT ude i hampen med antallet af omdrejninger! Sikker på den ikke står på 4t?!
Og et halmstrå...: Et du 100% sikker på, at knasten som åbner platinerne, er i orden? En slidt/beskadiget af slagsen kan nemlig kaste gnisten lidt hid og did, uden det kan mærkes, men det vil få omdrejningstælleren til at skabe sig.
Den er da også HELT ude i hampen med antallet af omdrejninger! Sikker på den ikke står på 4t?!
Og et halmstrå...: Et du 100% sikker på, at knasten som åbner platinerne, er i orden? En slidt/beskadiget af slagsen kan nemlig kaste gnisten lidt hid og did, uden det kan mærkes, men det vil få omdrejningstælleren til at skabe sig.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Vil lige tjekke det igennem igen, enten senere i aften eller i morgen.kreidlerhansen skrev:Forstyrrelser/støk fra anden elektronik i nærheden af følerledningen.
Den er da også HELT ude i hampen med antallet af omdrejninger! Sikker på den ikke står på 4t?!
Og et halmstrå...: Et du 100% sikker på, at knasten som åbner platinerne, er i orden? En slidt/beskadiget af slagsen kan nemlig kaste gnisten lidt hid og did, uden det kan mærkes, men det vil få omdrejningstælleren til at skabe sig.
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Undskyld jeg lige blander mig, men jeg så lige filmen - og bemærkede, at neutral-lampen (frigear) lyste som om der ikke er batteri tilsluttet og kunne det være årsagen til omtalte problem ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Det er til 6 volt Og batteriet til 6 volt er ikke sat til pga. jeg roder med ledningerne.. tror ikke det har nogen betydning?Poul-Erik A. skrev:Undskyld jeg lige blander mig, men jeg så lige filmen - og bemærkede, at neutral-lampen (frigear) lyste som om der ikke er batteri tilsluttet og kunne det være årsagen til omtalte problem ?
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Hvad er det normale antal omdrejninger når en Yamaha står i tomgang? 1000 omd/min.? Og hvad er top omdrejninger når den er std. (når den står stille).
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
...hmm min (begrænsede) erfaring med de "normale" RPM er, at forsyningsspændingen i den grad er vigtig, for de mest følsomme og billige metres nåle nærmest hopper & danser ved både stoplys og blinklys aktivering - men muligvis er denne model ligeglad ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
Det har vel ingen indflydelse, når instrumentet sidder på en isoleret 12V kreds på et batteri?Poul-Erik A. skrev:...hmm min (begrænsede) erfaring med de "normale" RPM er, at forsyningsspændingen i den grad er vigtig, for de mest følsomme og billige metres nåle nærmest hopper & danser ved både stoplys og blinklys aktivering - men muligvis er denne model ligeglad ?
Jeg lurer lidt på, om det kan betale sig at benytte et coax-kabel som føler. De fås trods alt i ganske tynde udgaver, hvor man så kan lade signalet gå gennem den inderste leder, og den yderste skal enten isoleres (efter bedste evne) i begge ender. Eller måske forbindes med stel?
De par spille-højt-anlæg jeg har monteret i biler, hvor der har været et hint af generatorstøj, og en opgradering af stelledning på batteri og generator ikke har hjulpet, har det fjernet problemet ved at afskærme phonokablerne med alutape - bedste resultater opstod, når alu-overfladen blev forbundet direkte til karossen i hver ende af kablet. Rent gætværk, men det virkede.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Cdi tænding - problem med omdrejningstæller..
...ups, jeg har ikke nærlæst tråden, men forstår nu, at metret er forsynet af et seperat 12 volt batteri - beklager ! Men jo, evt. et coaxkabel kunne nok være løsningen, hvis indstråling udefra er årsagen.
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)