Rankstigen

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
apandersphilip
Stor knallert
Indlæg: 137
Tilmeldt: tors 6. sep 2012 17:28
Kontakt:

Rankstigen

Indlæg af apandersphilip »

Hej Knallerter...

Hvordan lyder knallertrankstigen her inde på forummet?

Jeg er selv "Junior-Knallert" men har lagt mærke til at Kreidlerhansen hedder "batmann!"

Kunne være sjovt at vide hvordan rankstigen er.


Anders
Velo Solex 1700 - 1961 - Køreklar
Puch Maxi P - 1982 - Køreklar STJÅLET
Suzuki Samurai DM 50 - 1990 - Køreklar
Mobylette AV42S - 1966 - Køreklar - HELT ORIGINAL!

Billede

Billede
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Rankstigen

Indlæg af trs »

Batmann er en meget fin status som anbefales at af andre medlemmer. :lol:

/TRS
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Rankstigen

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

hvad man lige hedder/ er i herakiet,,, afhænger helt af hvormange indlæg man har skrevet,,, det skifter lidt hurtigere / springer nede i de mindre antal indlæg og efter hånden som man når højre op bliver der længere imellem det skifter imellem navnene,,, og en kraftig oprydning i gamle tråde og indlæg kan sætte en langt tilbage i status igen,,, jeg kunne foreks. hvis der ikke var blevet slettet gamle tråde med fødselsdags hilsner,,, gl salgs og købs annoncer og hvad der ellers sludres løst og fast om i frit forum osv ( relavante tråde slettes ikke ),,, så kunne jeg nok have haft 7000~8000 indlæg ,,, men nogen kraftige oprydninger senere ja så er jeg igen nede på under 3000 indlæg,,, på et tidspunkt smuttede godt 2000indlæg fra min profil og jeg var under 1000 stk igen :teeth2 ,,, så starter man bare ud fra den tittel som svare til antal indlæg igen,,, det er nok mere ment som lidt sjov fra webmarsters side :D :D ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Rankstigen

Indlæg af kreidlerhansen »

trs skrev:Batmann er en meget fin status som anbefales at af andre medlemmer. :lol:

/TRS
Med andre ord, er det en intern joke...

Er rækkefølgen ikke noget i retning af

Lille Knallert
Gummi Rocker
Stor Knallert
Og sikkert nogle flere?
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"