Min knallert (suzuki rmx 50) er for nyligt begyndt at hakke når den kommer i høje omdrejninger.
Den kører fint hvis man bare lader være med at "tæske" den for meget.
Måske har nogle af jer et forslag til hvad man kunne gøre
Jeg har filmet mig selv når den står i tomgang: " onclick="window.open(this.href);return false;
Hak ved høje omdr.
-
- Junior knallert
- Indlæg: 12
- Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:41
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
Tænding ??
Mvh. totte/
YamahaNordjylland
Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
YamahaNordjylland
Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
måske en tand fra et af gearene i gearkassen der har slået sig af
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
Re: Hak ved høje omdr.
Det lyder som om tændrøret kunne trænge til at blive skiftet.
Eller så kan det være at den ikke får nok benzin nu hvor det er koldt..
Eller så kan det være at den ikke får nok benzin nu hvor det er koldt..
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2146
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
Helt klart tændingsproblemer (evt. NGK tændrør) efter at ha' hørt lyden på den fine optagelse...
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
-
- Junior knallert
- Indlæg: 12
- Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:41
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
mange tak for alle svarende! jeg fik skiftet mit tændrør i morges og nu kører den perfekt igen!
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2146
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
VAR det så NGK, for de er næsten blevet et emne for sig og endnu mere forvirende er det, at mange forum-bruger har dårlige erfaringer mens andre har aldrig haft problemer med NGK.... Jeg har et (næsten)nyt fra Thansen til at ligge, der i renset tilstand kan køre få hundrede meter, hvorefter det lyder som på din optagelse...Friskefisk skrev:mange tak for alle svarende! jeg fik skiftet mit tændrør i morges og nu kører den perfekt igen!
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
-
- Junior knallert
- Indlæg: 12
- Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:41
- Kontakt:
Re: Hak ved høje omdr.
yep det var et NGK b8es tror jeg det hed, havde nogle af de samme liggende så jeg skiftede ud med et nyt NGK, nu må vi se hvor langt jeg kan køre! men mange tak for hjælpen, var bange for det var noget i cylinderen, hvilket ville være et helvede at skifte i det her kolde vejr