Kickstarter

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Kickstarter

Indlæg af Christian M »

Hej.

Jeg har et problem med at min kickstarter heletiden river sig løs, fra selve akslen. Så den bliver så løs at til sidst kan den røre udstødningen, og jeg er ved at være godt irriteret over at gå at spænde den hele tiden. Jeg tror den er fra Thansen, men er ikke sikker, da det er tidligere ejer der har monteret den.

Nogen der har haft samme problemer? og hvis det bare generelt er thansen der er lavet i skod kvalitet, hvor kan jeg så købe noget der holder?

mvh
Christian
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Kickstarter

Indlæg af Morten - Webmaster »

Christian M skrev:Hej.

Jeg har et problem med at min kickstarter heletiden river sig løs, fra selve akslen. Så den bliver så løs at til sidst kan den røre udstødningen, og jeg er ved at være godt irriteret over at gå at spænde den hele tiden. Jeg tror den er fra Thansen, men er ikke sikker, da det er tidligere ejer der har monteret den.

Nogen der har haft samme problemer? og hvis det bare generelt er thansen der er lavet i skod kvalitet, hvor kan jeg så købe noget der holder?

mvh
Christian
Ja, det er set masser af gange når folk handler i den landsdækkende skodbix.

Måske en af disse kan bruges :hihi

http://www.fs1shop.nl/kickstarter-parts ... =2&sort=2a" onclick="window.open(this.href);return false;

ellers har jeg udemærket erfaring med denne (hvis du kan leve med at den er 27 kroner billigere end i Holland) :wink:

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... t-357.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Kickstarter

Indlæg af Dewil »

Hvordan ser strålerne ud på henholdsvis pedal og aksel? I værste fald er det hele rundt... :cry:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Kickstarter

Indlæg af Christian M »

Selve akslen ser ganske fin ud, men det ser knap så godt ud på selve kickstarteren.
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"