kobling

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

kobling

Indlæg af tøffe »

hejsa jeg har hørt at skruger ved fjæder i kobling kun skal værer skruget halvt ind fra ny men jeg ved ikke om det er rigtig jeg har en bekent som har gjorte det på fler af hans og de går som smør og kører perfegt hvad mener i her inde mvh tøffe
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af dexta »

De skal helt ind og ikke strammes !! :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af Morten - Webmaster »

de skal ind, og de skal strammes !!!

pas på ikke at overspænde dem, spænd ikke mere end du kan med een finger, så tror jeg ikke det er helt tosset.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af dexta »

Jeg troede ellers ikke at du skulle spændes men kun ind til, på mig egen er de også spændt lidt !
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af Morten - Webmaster »

dexta skrev:Jeg troede ellers ikke at du skulle spændes men kun ind til, på mig egen er de også spændt lidt !
hvis man ikke spænder dem så rasler de da ud ?!? jeg kan simpelthen ikke forstå at det unævnelige firma har kunnet bilde folk ind at de ikke skulle spændes :twisted:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af dexta »

På min er de også spændt lidt, men jeg troede at I ville have at de ikke skulle spændes ! :roll:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af Morten - Webmaster »

dexta skrev:På min er de også spændt lidt, men jeg troede at I ville have at de ikke skulle spændes ! :roll:
Det er jeg rigtig ked af at du troede ?? men kan du ikke fortælle mig hvorfor du havde fået det indtryk at vi ikke ville have at de skulle spændes ? på den måde kan vi måske få gjort det klart for alle hvordan det skal være.

Endelig kan man altid læse den glimrende værkstedsvejledning til fs1, der står mange brugbare ting. den ligger til fri download på siden her.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af dexta »

Det er nok min fejl, for jeg troede at man skulle spænde med lillefingeren og der har man jo ikke meget moment, men derimod skal man sætte en nøgle på, undskyld :oops:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: kobling

Indlæg af tøffe »

dexta skrev:Det er nok min fejl, for jeg troede at man skulle spænde med lillefingeren og der har man jo ikke meget moment, men derimod skal man sætte en nøgle på, undskyld :oops:
såblev jeg så klog med venlig hilsen tøfe :lol: :mrgreen:
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"