Hej
faldt for 14 dage siden over en suzuki k 50 fra 76 med 5000 km på klokken og står fuldstændig som da den forlod fabrikken ,dog med et par rustpletter mere
Off Topic
den har kørt i et år 76-77 og stået i en opvarmet garage siden
det var lidt om mig
hej og velkommen til... det var da noget af et fund du der har gjort der, det er ikke så tit at sådan en gammel knallert er specialt velbevaret efter så mange år - kom endelig med et par billeder af dit garagefund
tak
billeder kommer i løbet af et par uger
min plan er som følger::
de originale skærme,hjul skal nyforkromes ,så skal stel,tank osv males ,dækkene duer stadigvæk og den originale motor kører fint ,men bliver pillet af og konseveret
de originale hjul ,skærme,motor bliver så pakket ned og gemt.
der er købt nye uoriginale skærme,hjul og en brugt motor som bliver monteret.
så er det tanken at montere et 70 ccm vandkølet cylinder kit på den nyindkøbte motor og
så har jeg stadig de originale dele som kan sættes på engang .
mangler forresten en farvekode til den blå farve
det er den første suzuki jeg har så det må jeg jo se når det kommer såvidt.
men den var så billig til jeg ikke kunne lade den stå.
jeg vil kun køre på bane med den host host men har da overvejet at der måske skulle plader på men ved ikke helt med reglerne endnu
hej igen... det lyder da spændende - jeg er dog noget i tvivl om hvordan du så lige mokker en stor vandkølet cylinder på sådan en suzuki, og endnu mere spændt på hvordan du gør med kaburatoren ? min tanke er dog at kaburatoren monteres udvendigt & trækker direkte i cylinderen igennem en membran.
jeg forstår dog ikke hvorfor du vil bruge stel, baggaffel og fortøj fra din ellers så originale suzuki - jeg syntes du skulle gemme alt til den originale suzuki, og istedet finde et gammelt lig og sætte istand til din racer.
du burde lave en tråd i "øvrige køretøjer" eller "tuning" og fortsætte historien der... det er fordi tråden her er ment som en velkomsttråd, og ikke ment som en tråd hvor man viser/fortæller hvad man har løbende gang i.
personligt syntes jeg det er sjovt når folk gør noget anderledes med deres knallert, herunder gerne noget med en masse omdrejninger - derfor vil jeg opfordre dig til at starte en tråd med din/dine suzukièr således at vi kan følge med, så kan vi komme med gode råd & smarte bemærkninger ift. hvad du viser og fortæller... se at få taget et billede af den suzuki så vi kan se hvad det er for noget skrammel du roder med... he he