Den vil ikke starte

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
manfred
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 21:21
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af manfred »

Morten - Webmaster skrev:Velbekomme, fik i renset tank og testet igen ?
hej det skal jeg gør i morgen har tag benzin af tank så den kom af i morgen og blive renset så må vi se hvad der ske :wink:
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af Morten - Webmaster »

Super, jeg er 99.99 % sikker på at det er jeres problem at benzinen ikke løber stærkt nok :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
manfred
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 21:21
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af manfred »

Morten - Webmaster skrev:Super, jeg er 99.99 % sikker på at det er jeres problem at benzinen ikke løber stærkt nok :wink:
det tro jeg også skal jeg just den bag efter
manfred
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 21:21
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af manfred »

manfred skrev:
Morten - Webmaster skrev:Super, jeg er 99.99 % sikker på at det er jeres problem at benzinen ikke løber stærkt nok :wink:
det tro jeg også skal jeg just den bag efter
hej der var godt nok l...... i tanken :) så nu skal jeg lige ud og har en ny benzinhane og filter i morgen så skulle den køre det håbe jeg :wink:
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af Henrik Fs1 »

Lad være med og købe en tankhane i thansen, den er pisse utæt for at sige det rent ud..
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Henrik Fs1 skrev:Lad være med og købe en tankhane i thansen, den er pisse utæt for at sige det rent ud..
Prøv og spænd skruen på hanen den stjerne skrue har de tit glemt at spænde på dem
og husk at selve hanen også kan skrues op og ned i gevindet i omløberen der giver jeg forøvrigt altid et par omgange paktape om studsen på tanken
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
manfred
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 21:21
Kontakt:

Re: Den vil ikke starte

Indlæg af manfred »

Johnny S. skrev:
Henrik Fs1 skrev:Lad være med og købe en tankhane i thansen, den er pisse utæt for at sige det rent ud..
Prøv og spænd skruen på hanen den stjerne skrue har de tit glemt at spænde på dem
og husk at selve hanen også kan skrues op og ned i gevindet i omløberen der giver jeg forøvrigt altid et par omgange paktape om studsen på tanken
ok det prøv jeg men jeg tro at jeg købe en ny :wink:
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"