Hvilken position/ hak står kaburator nålen i, standard på både 10mm og 16mm org. mikuni ?
Er det ikke det midterste hak, ud af de fem..?
Hvor har folk deres nål siderne ?
Jesper Høyer
Kaburator nål
Re: Kaburator nål
Hej Jesper.
Jo, det midterste hak er nårmalt der den står, der synes jeg også jeg kan få den til at køre bedst. Så er det bare et spørgsmål om at finde den dyse som passer bedst til ens opsætning.
Hilsen Kim.
Jo, det midterste hak er nårmalt der den står, der synes jeg også jeg kan få den til at køre bedst. Så er det bare et spørgsmål om at finde den dyse som passer bedst til ens opsætning.
Hilsen Kim.
Kim B S.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Re: Kaburator nål
Måske jeg bare er heldig:
Helt lovlig 9T - 6,5mm indsugning - 2 kanals - tyk toppakning - lovlig udst, kører min 38km/t (når den er varm) med en 105 dyse og midterste hak på nålen. Std er 110 og 3F3 nål i 4. hak fra oven, og her kører den noget dårligere.
Den kører 5 km hurtigere end min DX med samme udstyr, dog med 110 dyse. Dette kan også skyldes en meget heldig cylinder rent portmæssigt. De er jo trods alt ikke helt ens de cylindre.
Helt lovlig 9T - 6,5mm indsugning - 2 kanals - tyk toppakning - lovlig udst, kører min 38km/t (når den er varm) med en 105 dyse og midterste hak på nålen. Std er 110 og 3F3 nål i 4. hak fra oven, og her kører den noget dårligere.
Den kører 5 km hurtigere end min DX med samme udstyr, dog med 110 dyse. Dette kan også skyldes en meget heldig cylinder rent portmæssigt. De er jo trods alt ikke helt ens de cylindre.
///
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.