Hejsa.
Jeg er ved at være ved vejs ende med renovering af min 78 K. Nu sidder jeg og kæmper med det nye ledningsnet. de fleste dele til ledningsnettet er købt hos yamahafs1.dk
Jeg har læst FUP`s DX guide... men stadig er der ting/farver der ikke giver mening i min verden.
Nu er jeg nået dertil hvor jeg gerne lige vil have startet dyret, så må jeg måle mig til resten, - men multistikket er koblet til tændingsnøglen og men der er ikke gnist på... hvad er de mest basale stik / kabler der skal samles , for at få tænding på?
Venlig Hilsen
Brian Hagen
Ledningsnet forviring
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2146
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Ledningsnet forviring
Hej Brian. M.h.t. tændingen er tændingslåsens funktion KUN at slukke ved at platin-forbindelsen bliver lagt til stel. Derimod er 4-multistikket i batterirummet nødvendig at samle og den sorte ledning skal tilsluttes tændsplolen i stellet til venstre for batterirummet.
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)