nye kreidler motorblokke
: søn 27. jan 2019 22:58
Interesant at man nu kan købe forbedrede motorblokke til kreidler hos black mamba i holland samt at kiesler i juni kommer med ny produktion af KW cylinderen med muligheder op til vist nok 112 ccm.
Følgende er fra black mambas webside: (oversæt det evt. selv via google translate)
r was al enige jaren sprake van maar nu zijn ze eindelijk in mijn shop verkrijgbaar: de nieuwe carters voor 4/5 versnellingen voor een prijs van 495 euro!
Wat direct opvalt aan deze carters is deze op cruciale punten versterkt is. Het materiaal wat bijvoorbeeld gebruikt is voor deze gietdelen is van een hardere kwaliteit dan het origineel. Dit resulteert in een stijvere constructie wat bijdraagt aan een langere levensduur en meer performance. Bovendien is ook de wanddikte toegenomen en op plaatsen waar de vaak 40 jaar oude carters inscheuren is een versteviging geplaatst. Verder zijn deze carters voorzien van meer materiaal bij de cilindervoet. Door deze aanpassing kunnen er dus cilinders op geplaatst worden met grotere spoelkanalen.
Passend voor 4 en 5 bak met brede tap.
Alleen in 3 delige set verkrijgbaar (linker- en rechter carterhelft EN koppelingsdeksel).
Zelf heb ook ik een setje aangeschaft vanwege de bredere cilindervoet dat mij meer mogelijkheden biedt voor het Highend tunewerk ..
Levertijd 1 week..
Og lidt vedr kiesler:
Re: Neuer High-End Membranzylinder KW
Beitragvon schnellergehtimmer » 24. Dez 2018 15:58
Zu Weihnachten noch paar Infos zum neuen Zylinder:
Es ist ein gemeinsames Projekt von Jürgen und Bernd.
Er kommt in 98/112/125 ccm.
Das Teil ist Made in Germany und wird bei Mahle beschichtet.
Ende März geht er über die Ladentheke.
Natürlich müß man Spindeln und aufschweißen.
Alternativ gibt es im Juni noch einen ohne Schweißen.
DATEIANHÄNGE
IMG-20181224-WA0002.jpg
IMG-20181224-WA0003.jpg
IMG-20181224-WA0004.jpg
schnellergehtimmer
Ovenstående er fra kreidler-service.de forum / tuning og fra min egen korrespondance med jurgen fra Kiesler hvor han skrev at der kommer en forstærket udgave af deres KW cylinder med 47 mm boring som kan monteres på den originale kreidler blok uden opsvejsning og (måske)udenfræsning i blokken. Den jeg har nu med 47 mm boring kører bare super godt. (takket være kreidlerhansens eftertrim)
Følgende er fra black mambas webside: (oversæt det evt. selv via google translate)
r was al enige jaren sprake van maar nu zijn ze eindelijk in mijn shop verkrijgbaar: de nieuwe carters voor 4/5 versnellingen voor een prijs van 495 euro!
Wat direct opvalt aan deze carters is deze op cruciale punten versterkt is. Het materiaal wat bijvoorbeeld gebruikt is voor deze gietdelen is van een hardere kwaliteit dan het origineel. Dit resulteert in een stijvere constructie wat bijdraagt aan een langere levensduur en meer performance. Bovendien is ook de wanddikte toegenomen en op plaatsen waar de vaak 40 jaar oude carters inscheuren is een versteviging geplaatst. Verder zijn deze carters voorzien van meer materiaal bij de cilindervoet. Door deze aanpassing kunnen er dus cilinders op geplaatst worden met grotere spoelkanalen.
Passend voor 4 en 5 bak met brede tap.
Alleen in 3 delige set verkrijgbaar (linker- en rechter carterhelft EN koppelingsdeksel).
Zelf heb ook ik een setje aangeschaft vanwege de bredere cilindervoet dat mij meer mogelijkheden biedt voor het Highend tunewerk ..
Levertijd 1 week..
Og lidt vedr kiesler:
Re: Neuer High-End Membranzylinder KW
Beitragvon schnellergehtimmer » 24. Dez 2018 15:58
Zu Weihnachten noch paar Infos zum neuen Zylinder:
Es ist ein gemeinsames Projekt von Jürgen und Bernd.
Er kommt in 98/112/125 ccm.
Das Teil ist Made in Germany und wird bei Mahle beschichtet.
Ende März geht er über die Ladentheke.
Natürlich müß man Spindeln und aufschweißen.
Alternativ gibt es im Juni noch einen ohne Schweißen.
DATEIANHÄNGE
IMG-20181224-WA0002.jpg
IMG-20181224-WA0003.jpg
IMG-20181224-WA0004.jpg
schnellergehtimmer
Ovenstående er fra kreidler-service.de forum / tuning og fra min egen korrespondance med jurgen fra Kiesler hvor han skrev at der kommer en forstærket udgave af deres KW cylinder med 47 mm boring som kan monteres på den originale kreidler blok uden opsvejsning og (måske)udenfræsning i blokken. Den jeg har nu med 47 mm boring kører bare super godt. (takket være kreidlerhansens eftertrim)