Sommertræf 2010 - Hvor & Hvem ?

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Sommertræf 2010 - Hvor & Hvem ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Da Strynøtræffet nu er vel overstået kan vi prøve og få besluttet hvor næste træf skal holdes.

I weekenden blev der snakket lidt om at vi måske skulle prøve og placere det i slutningen af august for at højne chancerne for godt vejr.

Der har været meget snak, og flere har luftet deres ønsker.

Nogle ønsker træf i Grenå, men det er kun ønsker, ikke et tilbud om at afholde det.

Erik har både tidligere og i weekenden luftet ideén om et træf i Harley klubbens lokaler ved Silkeborg, weekenden hvor der er Gjern stumpemarked.

Flere har foreslået noget træf i nord eller nordvestsjælland (Odsherred har rigtig meget flot natur at byde på, og der er relativ nem adgang med færge fra øst, midt & Nordjylland)

Der er også interesse for noget træf omkring Møns klint, måske noget camping ??

Jeg er personligt ligeglad hvor i landet det bliver, men jeg syntes at det kunne være lækkert at se et helt nyt område.

Lad os se hvad der er stemning for, og om nogen har lyst til at prøve og arrangere et træf. Der er masser af backup og gode råd fra tidligere træfarrangører, og odensemodellen hvor 4 gutter slår sig sammen om at arrangere syntes jeg er en rigtig god måde at gøre det på !

Bolden er i spil............
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Sommertræf 2010 - Hvor & Hvem ?

Indlæg af strynboen »

det kunne være sjovt med samsø,,er der ikke færger både fra århus og kalundborg,,jeg kender en med en mase bukh traktore derovre
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Anderz
Junior knallert
Indlæg: 71
Tilmeldt: fre 19. feb 2010 21:32
Kontakt:

Re: Sommertræf 2010 - Hvor & Hvem ?

Indlæg af Anderz »

Sjovt nok så gør jeg også det. Det er famile på min mors side.

Det kunne være sjovt at se den Buch 554 traktor vi donerede for nogen år siden.
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"