Original opsætning
: tors 22. jul 2010 15:41
Min tyske 77ér trænger til at blive pakket om i karburator og ved boreplade. Desuden et nyt forrør, da det har været malet med sølvmaling. Jeg har en NOS 16mm Mikuni og ligeså 16mm boreplade. Når jeg er igang, vil jeg derfor bringe den tilbage til fabriksopsætning i forhold til trim af motor. Men hvad blev den leveret med originalt inden neddrosling i de forskellige lande den blev eksporteret til? Noget siger mig 16mm Mikuni og ditto boreplade. 14 tand foran og 43 bag samt 5,3 udstødning. Er det korrekt?
Jeg har det originale typegodkendelsesbevis stemplet ved Yamaha Motor Co Ltd., Shangai, Iwata/Japan hvor der står at den nu yder 2,8 hk ved 5400 o/min. Opsætningen er 13 mm Mikuni, F5B cylinder, 11 tands foran og 44 tands bag.
I øvrigt nogen der har en kalibreringsvejledning til Autolube? Jeg overvejer at koble det fra, da jeg ikke har den store tiltro til systemet.
Jeg har det originale typegodkendelsesbevis stemplet ved Yamaha Motor Co Ltd., Shangai, Iwata/Japan hvor der står at den nu yder 2,8 hk ved 5400 o/min. Opsætningen er 13 mm Mikuni, F5B cylinder, 11 tands foran og 44 tands bag.
I øvrigt nogen der har en kalibreringsvejledning til Autolube? Jeg overvejer at koble det fra, da jeg ikke har den store tiltro til systemet.