Mindste-ordre gebyr?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af Macel »

Jeg var lige ved at bestille dele inde på hjemmesiden og så dukker der er "mindste-ordre" gebyr på 100 kr. op? :? det synes jeg da ikke, at jeg har set før. Er der et mindstebeløb man skal handle for?
Kvizzle
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 17. jan 2010 14:25
Kontakt:

Re: Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af Kvizzle »

Det har jeg også stødt på mange gange, men kender ikke lige grunden til, hvorfor de gør det. Måske fordi det ikke kan svare sig at pakke og finde varene osv. for så små beløb? :wink:
Yamaha Passola "special" 1983
Yamaha Passola "original" 1980
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af T.B. »

Det ved jeg ikke,men hvis der er kan jeg sg. godt forstå det :whew
Hvis man tænker over det så er "topsælgerne" tit de gratis dele som Benny er så flink at dele ud af :bravo
Men hvis man kun køber for et lille beløb og så vil have en bunke gratis dele med oven i hatten så kan han jo snart gå "rabundus" og det ville da være det værste der kunne ske :(
Jeg ved ikke om det er sådan det hænger sammen og om jeg formulerer mig korrekt. Men det er min mening og IKKE personlig overfor dig Marcel (kick me if im wrong) :whew
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Re: Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af Macel »

Ja det må være derfor, men det kan jeg også godt forstå, for varerne skal vel også pakkes osv. :) Det var nu meningen jeg bare lige skulle have en gearaksel og beslag til bagagebæreren. :D Men så fik jeg da en undskyldning for at bestille lidt flere dele, som jeg nok alligevel skulle have senere. :lol:
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af Guess who »

Hej Allesammen

Ja, i har egentlig ret begge 2 - mindstebeløbet for køb er på 200.-kr.

Årsagen er at arbejdet med at ekspedere og pakke ordrer er det samme arbejde om ordren er på 10.-kr eller 1000.-kr

Andre web butikker har større mindste køb, desuden er der mange af pakkerne som overstiger de 75.-kr i porto men det betaler kunden ikke ekstra for.

Årsagen til alle pakker koster 75.-kr er det track and trace nr så pakken kan spores. Det kan man ikke med et brev eller maxibrev

Mvh
Benny
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Re: Mindste-ordre gebyr?

Indlæg af Macel »

Det kan jeg godt forstå, det var nu heller ikke for at brokke mig, men nærmere for at høre om I andre havde hørt noget til det. :)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"