Ja, det har jeg også hørt, men tror ikke det gælder TUM godkendte knallerter.Macel skrev:Da jeg tog knallertbevis i april 2010, fik vi at vide at det er blevet vores eget ansvar at drosle knallerten ned, hvis den med de lovlige dele kører over 42.
skift af cylinder og stempel. Hvilket mærke???
- Morten - Webmaster
- Site Admin
- Indlæg: 6634
- Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
- Kontakt:
Re: skift af cylinder og stempel. Hvilket mærke???
Morten - Webmaster.
Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Re: skift af cylinder og stempel. Hvilket mærke???
Hvorfor skulle det ikke gøre det?
Nye knallerter er også godkendt, ligesom Yamaha har TUM nummeret på udstødning og cylinder, og det gælder jo for de nye knallerter.
Nye knallerter er også godkendt, ligesom Yamaha har TUM nummeret på udstødning og cylinder, og det gælder jo for de nye knallerter.
- Morten - Webmaster
- Site Admin
- Indlæg: 6634
- Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
- Kontakt:
Re: skift af cylinder og stempel. Hvilket mærke???
Der er skrevet en 6 km lang tråd om emnet, kan bare ikke huske hvad den hed.
Morten - Webmaster.
Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Re: skift af cylinder og stempel. Hvilket mærke???
Bl.a. fordi, en moderne knallert er begrænset elektronisk i tændingen. En gammeldags kan "pines" på gassen, så den får flere omdrejninger, dog uden at kunne trække disse o/min.
///
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.