Bagtandhjul

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Bagtandhjul

Indlæg af Allan M »

Jeg har en teori om at mit bagtandhjul fra Taiwansen ikke centrerer.

Hvor finder jeg et godt 43t til en 1978-model?

-allan
anden77
Stor knallert
Indlæg: 142
Tilmeldt: ons 27. okt 2010 09:37
Kontakt:

Re: Bagtandhjul

Indlæg af anden77 »

Benny har sikkert et i shoppen,det er kvalitet :(y)
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Bagtandhjul

Indlæg af Allan M »

Jeg kiggede i shoppen, men forgæves.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Bagtandhjul

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg skal også bruge et nyt bagtandhjul til mine stjernefælge og det må gerne være originalt eller en super kopi, men det er ikke sådan lige at finde... jeg tror jeg skal omkring min lokale cykelhandler og bestille et... hvis man har tid til at vente på det er det ihvertfald en mulighed... sidst jeg bestilte hos ham gjorde jeg opmæksom på at jeg kun ville modtage originale dele... jeg ventede nok 2 måneder og vupti - der kom originale koblingsplader, komplet koblingsnekke, speedometerkabel, forfælg, mm... jeg blev midt i venteforløbet ringet op af ham og han spurte om jeg var helt sikker på om jeg også ville havde de dx bremseklodser som jeg havde bestilt - det ville jeg da gerne indtil jeg hørte prisen 1100 kr... der er det da lidt fedt at min lokale cykelhandler selv kan vudere fornuften i en vare, og kontakte køber med prisen... de øvrige varer var til rimelige priser... min lokale cykelhandler bestiller ikke hjem uden forud betaling med mindre man kender ham og har handlet der 100 gange - desuden må der gerne være lidt kød på handlen, da det tager noget tid at finde stumperne... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Bagtandhjul

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hmmm ,,, måske at man skulle prøve om Randers tandhjulsfabrik kunne lave nogen nye,,, hvis de får et nyt og lige,,, samt rigtigt centreret at kopiere det dem efter,,,, af begge slags ( ny og gl model ) det skal ikke være tantens de er skæve adhelvede til,,, en ide til Benny måske ?????
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Bagtandhjul

Indlæg af Allan M »

Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"