Honda CB350 K4
- CrazyCatman
- Gummi rocker
- Indlæg: 512
- Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
- Kontakt:
Honda CB350 K4
Nu hvor vinteren er overstået, har fået mig et lille nyt projekt i bytte for min MZ
Den skal lige pilles lidt på så den kan blive lige så flot som den på billedet
Der er tale om en K4er med første indreg. i 1973 - men grundet farven tror jeg mest på at det er en overgemt 72er.
Den er komplet men skal samles, vaskes, synes og indregistreres:
Motoren har fået lov at stå så den skal nok have en tur - men det er jo en stabil motor. Mangler dog bundpropen, kædestrammerhuset og udstødningsspænderne. Olie-slangen på topdækslet er kvalitet: Det har jeg nemlig snuppet fra en Yamaha (Virago) jeg har stående som reservedels-MC til min anden Virago
Derudover mangler jeg blinklysene, men har kontakt til én der er ved at slagte sin CBer for at bygge den om, så håber at skaffe dem den vej. Derudover er kæde og batteri smidt langt væk da jeg stoler mere på dem hvis de er friske
For enden af motoren skal der sidde to pæne Sito potter. Overvejer også om jeg skal montere den gamle Honda glasfiberkåbe som jeg har liggende.
De smådele der mangler regner jeg med at finde kunne finde
Hvad syntes I?
Den skal lige pilles lidt på så den kan blive lige så flot som den på billedet
Der er tale om en K4er med første indreg. i 1973 - men grundet farven tror jeg mest på at det er en overgemt 72er.
Den er komplet men skal samles, vaskes, synes og indregistreres:
Motoren har fået lov at stå så den skal nok have en tur - men det er jo en stabil motor. Mangler dog bundpropen, kædestrammerhuset og udstødningsspænderne. Olie-slangen på topdækslet er kvalitet: Det har jeg nemlig snuppet fra en Yamaha (Virago) jeg har stående som reservedels-MC til min anden Virago
Derudover mangler jeg blinklysene, men har kontakt til én der er ved at slagte sin CBer for at bygge den om, så håber at skaffe dem den vej. Derudover er kæde og batteri smidt langt væk da jeg stoler mere på dem hvis de er friske
For enden af motoren skal der sidde to pæne Sito potter. Overvejer også om jeg skal montere den gamle Honda glasfiberkåbe som jeg har liggende.
De smådele der mangler regner jeg med at finde kunne finde
Hvad syntes I?
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Re: Honda CB350 K4
hej fin maskine..bare krumtappen er ok..de har det med at smide nålelejet...men dax erik har mange reservedele..hvis du kommer til at mangle
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
- CrazyCatman
- Gummi rocker
- Indlæg: 512
- Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
- Kontakt:
Re: Honda CB350 K4
Nu er jeg ikke rigtig inde i alle de der "rockernavne" - hvem er "Dax" Erik og hvor kontakter man ham? Er det ham der har DaxShoppen? For de har da umiddelbart ikke noget til de "store" CBere?
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Re: Honda CB350 K4
hej ....nej for pokker..han er nærmest det modsatte..en "gammel" cykkelsmed som solgte mange honda i 70"og 80"erne
nu har han bare sit værksted..og et stort lager med gamle knallerter og lidt mc..han kender alle i brancen..og har gode kontakter..og vigtigst han er ærlig..og til at stole på..som benny..bare honda..
dax shop er bare pop..og til en høj pris
tjek 4 stroke...forum..kirkegaarden som toke kalder det forum..ok der sker ikke meget..men der er mange gode data om de gamle honda knallerter..og også om kina kopierne..
din nye maskine har da ikke kørt meget...min 550 har gået 75,000.,,,og 400 four"en har gået 95,000..så din er da næsten ny..i forhold til dem...
nu har han bare sit værksted..og et stort lager med gamle knallerter og lidt mc..han kender alle i brancen..og har gode kontakter..og vigtigst han er ærlig..og til at stole på..som benny..bare honda..
dax shop er bare pop..og til en høj pris
tjek 4 stroke...forum..kirkegaarden som toke kalder det forum..ok der sker ikke meget..men der er mange gode data om de gamle honda knallerter..og også om kina kopierne..
din nye maskine har da ikke kørt meget...min 550 har gået 75,000.,,,og 400 four"en har gået 95,000..så din er da næsten ny..i forhold til dem...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Re: Honda CB350 K4
Den kan blive rigtig lækker! Men ingen fuldkåbe, det ødelægger hele ''classic'' looket
Mvh Peter.
Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Re: Honda CB350 K4
ja heller ikke en 1/4 kåbe..den skal bare være orginal...honda lavede dem som de skal se ud..de kan ikke forbedres..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
- CrazyCatman
- Gummi rocker
- Indlæg: 512
- Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
- Kontakt:
Re: Honda CB350 K4
Hehe; med "rockernavne" mener jeg når folk siger "Puch" Morten, eller "Suzuki" Søren - eller "Dax" Erik, hvor man skal være lidt med på hvem det erstrynboen skrev:hej ....nej for pokker..han er nærmest det modsatte..en "gammel" cykkelsmed som solgte mange honda i 70"og 80"erne
nu har han bare sit værksted..og et stort lager med gamle knallerter og lidt mc..han kender alle i brancen..og har gode kontakter..og vigtigst han er ærlig..og til at stole på..som benny..bare honda..
dax shop er bare pop..og til en høj pris
tjek 4 stroke...forum..kirkegaarden som toke kalder det forum..ok der sker ikke meget..men der er mange gode data om de gamle honda knallerter..og også om kina kopierne..
Men super; Jeg kigger lidt på 4Stroke Mange tak for tippet
Nej hvis speedometeret passer har den ikke gået meget...strynboen skrev:din nye maskine har da ikke kørt meget...min 550 har gået 75,000.,,,og 400 four"en har gået 95,000..så din er da næsten ny..i forhold til dem...
For at sammenligne har min fine lille Yamaha XV250 Virago fra 1993 gået ca 75.000 med original motoren Den er desværre død, så mens den bliver renoveret har den fået en erstatningsmotor (og speedometer) på. Når min originale motor er klar igen så ryger match-motoren og det gamle speedometer på igen - og så SKAL jeg over 100.000 km - bare for at gøre det. Det er ikke mange cykler der får lov til det.
Det er også blevet bekræftet at nummerpladen passer med årgangen Overvejer at få SKAT til at bekræfte dette fuldt ud: Og SÅ glæder jeg mig til den bliver gammel Men der er stadig... 17 år til eller sådan noget Inden da har den nået at nulstille speedometeret to gange så meget som jeg kører Men hun er billig at have stående... 1700 om året for en 25 årig uden erfaring fra hverken tidligere bil eller MC - i Copenhagen Downtown
Hehe, bare rolig; Ingen fuldkåbe; jeg har en CB-fuldkåbe (i plastic) liggende på et lager... og faktisk også en CB-touringkåbe - men jeg nøjes med min fine gamle glasfiber topkåbe:Thorsen skrev:Den kan blive rigtig lækker! Men ingen fuldkåbe, det ødelægger hele ''classic'' looket
... hvis ikke den ryger på min RD350 fra '77: viewtopic.php?f=36&t=4291 (den grå). Kåben har sidet på Honda før da jeg har pilled "ONDA" af: der var mærker efter et H foran. Kåben købte jeg af WrenchMonkiees da de lå på Frederiksberg.
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
- CrazyCatman
- Gummi rocker
- Indlæg: 512
- Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
- Kontakt:
Re: Honda CB350 K4
Så er motoren sendt til renovering, hos en flok ældre herrer. Glæder mig til at de ringer og siger "så kører det for dig"
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Re: Honda CB350 K4
Dax Erik boede i '90rne i Holstebro lige ovefor tog stationen så ret praktisk. Han flyttede så til Skave hvor han bor i dag. Altid flink og dygtig med god erfaring indenfor Honda CD/DAX og MC. Hvor navnet Dax Erik kommer fra ved jeg ikke men vil skyde på hans regnbue farvede Dax på MC plader som jeg har set i variende stand tilbage i kælderen da han boede i Holstebro dog aldrig komplet. Mangler du en Honda del så er Dax Erik det første sted at henvende sig. Kælderen i Holstebro var godt fyldt op med alskens Honda kræs og selvom jeg kun har været i Skave en enkelt gang så er det stadig det samme uden tvivl.
Re: Honda CB350 K4
han ringede i morges..og var på vej til tyskland efter dele..og spurgte om han skulle tage et sæt syncro ure med hjem..400 kr.....yes tak..de koster 650 i danmark..sådan er dax erik
ps min 400 four har gået 95.000 km...den skal dog have en ny knast kæde strammer..den bliver næste års procjekt
men hvorfor sender du motoren til andre..det er da det sjoveste at renovere..meget bedre end det rust og el arbejde..som virkelig er svært
ps min 400 four har gået 95.000 km...den skal dog have en ny knast kæde strammer..den bliver næste års procjekt
men hvorfor sender du motoren til andre..det er da det sjoveste at renovere..meget bedre end det rust og el arbejde..som virkelig er svært
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Re: Honda CB350 K4
Hej allestrynboen skrev:han ringede i morges..og var på vej til tyskland efter dele..og spurgte om han skulle tage et sæt syncro ure med hjem..400 kr.....yes tak..de koster 650 i danmark..sådan er dax erik
ps min 400 four har gået 95.000 km...den skal dog have en ny knast kæde strammer..den bliver næste års procjekt
men hvorfor sender du motoren til andre..det er da det sjoveste at renovere..meget bedre end det rust og arbejde..som virkelig er svært
Dax Erik er min ven gennem mange År. Har er som i skriver hondas svar på benny. Altid flink og ærlig. Og har også altid tid til at diskutere et motorproblem. Ikke kun på knallerter men også mc fra før 80.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Re: Honda CB350 K4
Hej CrazyCatman.
Rigtig fin gammel Klassikker du har fået der. Den bliver suveræn flot når du får den lavet. Den på det øverste billede er i hvert fald super fed, efter min mening.
Hilsen Kim.
Rigtig fin gammel Klassikker du har fået der. Den bliver suveræn flot når du får den lavet. Den på det øverste billede er i hvert fald super fed, efter min mening.
Hilsen Kim.
Kim B S.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.
Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Re: Honda CB350 K4
rigtige mc har EGERHJUL......og kaburatore..selv om de løber over og drukner motoren en gang i mellem
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Re: Honda CB350 K4
Og Platinnerstrynboen skrev:rigtige mc har EGERHJUL......og kaburatore..selv om de løber over og drukner motoren en gang i mellem
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
-
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2165
- Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
- Kontakt:
Re: Honda CB350 K4
hej... sådan en gammel honda 350 twin har jeg kørt over 70000 km på i mine yngre år... det er faktisk kun en 325 ccm - den yder 36 hk ved 10500 omdrejninger, hvis man tør dreje den derop... der er nu ganske mange stumper inden i den der bliver slidte... typisk knast/vippearme som bliver arret + de bøsninger som knasten løber i - det er det rene alumilium, og faktisk lidt utroligt at det overhoved kan holde... man skal være særlig opmærksom på oliekanaler og slyngfilteret... jeg proppede nye stempler, knastkæde, kædestrammerhjul/medløberhjul og slidskinne i min... starterdrevet er også tit et problem - det fungerer ved 3 små metalruller som er fjederpåvirket, men er meget følsomt over for slør... statoren er også tit et problem - normalt fungerer reguleringen via lyskontakten, men jeg lavede min om med 6 dioder istedet, og uden noglen form for regulering - det kan man sagtens idet der ikke er meget støm i overskud når man kører med permanent lys... ellers en dejlig kværn som sagtens kan køre i 1 meter snedriver... hvis jeg arbejder på det kan jeg sikkert skaffe et billede fra dengang hvor jeg ville være sid vicious på kværn, men så bliver i bare bange for mig... ps. hvis man skaffer en donor motor skal man lige være opmærksom på at det nederste/forreste motorophæng sikkert ikke passer, fordi at kun på jubilæums modellen (vistnok `71), samt åbenbart også din, er motoren fikseret lavere end de nyere modeller... hilsen claus olieklud...
- CrazyCatman
- Gummi rocker
- Indlæg: 512
- Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
- Kontakt:
Re: Honda CB350 K4
Jeg har her i januar fået arbejdet lidt mere på min Honda: Sædebunden er blevet renoveret (et beslag var knækket og der var revner flere steder i bunden);
Lørdag var det så tid til at begynde på bremserne:
Bremserne blev skildt af så alle komponenter var ude. Ankerpladen og tromlen blev renset for gammelt bremsestøv og andet skidt. Bakkerne blev slebet ru og tromlen blev ridset op med smergellærred Korn-60. Bremsenøgler, skoene og fjedre fik en smule kobberfedt. Og speedometerkablet blev smurt.
Så var det jo bare at få hjulet på igen
Det kører jo bare derud af! Næste der skal laves er baghjulet der skal have samme tur...
Lørdag var det så tid til at begynde på bremserne:
Bremserne blev skildt af så alle komponenter var ude. Ankerpladen og tromlen blev renset for gammelt bremsestøv og andet skidt. Bakkerne blev slebet ru og tromlen blev ridset op med smergellærred Korn-60. Bremsenøgler, skoene og fjedre fik en smule kobberfedt. Og speedometerkablet blev smurt.
Så var det jo bare at få hjulet på igen
Det kører jo bare derud af! Næste der skal laves er baghjulet der skal have samme tur...
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)
Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)
Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197
Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)
Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)
Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Re: Honda CB350 K4
det er godt nok meget nemmere med tromle bremser..og især billigere..ikke alle de caliber og hoved cylender rep sæt..og det ser faktisk ret klassisk fedt ud med den dobbelt aktiverede bremse ...og når man køre efter cyklens alder og udrustning..ved man jo hvornår man skal passe på..og ikke køre på de yderste grænser..da den har lidt længre bremse længde ved katastrofe opbremsning..end skive bremse fætteren
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Re: Honda CB350 K4
Strynboen:CC er digital, uanset om det er på knallert, RD350 eller i KA, han har følgende stillinger på gassen I / O
Hold nallerne fra roterende dele
Nu virkelig multikulturel
Østrisk, italiensk japaner ejer
Nu virkelig multikulturel
Østrisk, italiensk japaner ejer
Re: Honda CB350 K4
ja det så jeg til træf...enten væltede han///eller også kørte han..der var ikke så meget ind i mellem.. ,,,nej pjat..det var et godt træf...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Re: Honda CB350 K4
top $ - Den skal helt sikkert nok blive rigtig flot
//Jeppex
Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!
Love the smell of a 2stroke engine
Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!
Love the smell of a 2stroke engine