Krumtappen stammer fra uåbnet 77 K1 motor med maks 10000 km.
Re: Defekt FS1 Krumtap
: lør 7. maj 2011 23:06
af Henrik Fs1
Det er jo ingen ting det der Den er næsten kun kørt til
Re: Defekt FS1 Krumtap
: lør 7. maj 2011 23:07
af Dewil
Må vi se den fra din Puch Monza???
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 09:10
af claus olieklud
hej... hvis den kun har kørt 10000 km så må det være fordi den har manglet smørrelse... det virker jo som om der er en hel mm slør - den må havde raslet og knaldet noget vøldsomt... hilsen claus olieklud...
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 10:20
af Dewil
Den originale 2-skyller og stemplet havne nogle fæle ridser, så "noget" må have været i klemme. I al fald et fremmedlegeme. Jeg håber lidt det kun er lejet der er knust så den originale plejlstang kan få lov at køre videre, men det må blive krumtap-chefens vurdering..
Men alt andet i motoren var næsten som nyt, derfor vurdering af maksimalt 10000 km for den motor.
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 10:40
af Yamaha FS1 50SS
A HVA ,,,, Johannes,,,, har du taget min gl. drejeventils krumtap med hjem ,,, den der lyder næsten ligesådan
det er da rigtigt ØV det der ,,,,
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 10:42
af Dewil
Nej den her er jo med notgang ikke stråler..... men den er ligeså ubrugelig pt.
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 11:32
af Kai
Hvis plejllejet er så smadret som det ser ud til i videoen er plejlstangen ikke til andet end smide i skrotkassen :-/
Re: Defekt FS1 Krumtap
: søn 8. maj 2011 11:35
af Dewil
Du har sikkert ret.... sørgeligt, men til gengæld er resten i topform...