Ny yamaha fs1 2 gear

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Ny yamaha fs1 2 gear

Indlæg af o0nodland0o »

hej jeg har lige fået skaffet mig en ny yamaha 2 gear hvor der er lagt 4 gear på.
Min onkel har sat den lidt i stand men hvis den kommer lidt ned i omdrejninger går den bare ud. jeg fik den standard med at lovligt
men nu har jeg så fjernet plumben, sat en 16 mm karburator på, et 5,3 rør på og en 45mm cylinder. det har kun gjort problemet værre for nu skal den være meget højt i omdrejninger for ellers går den ud og når jeg så kører trækker den ikke ret godt men når den så kommer lidt højere op trækker den lige pludselig som en sindsyg men så går den måske 500rpm op og så vil den bare ikke tage mere gas og den hakker helt i det og der kommer røg fra cylinderen. jeg tror måske det skyldes at der stadi kun sidder et 40mm topstykke der på og at toppakningen har været brugt en gang før men jeg aner ikke hvad det med at den skal gå så højt i omdrejninger er for noget?
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Nye yamaha fs1 2 gear

Indlæg af Thorsen »

Det tyder på falsk luft, tjek din membran om dine bolte som selve membranklodsen er skruet fast på indsugningspladen med, og skift evt pakningen :)
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Re: Nye yamaha fs1 2 gear

Indlæg af o0nodland0o »

hmm det skulle være iorden ;) men dem vi har købt den af har bugget de 2 plader på membranen meget op og så har de boret 2 huller i hver har det nogen betydning? :)
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Re: Nye yamaha fs1 2 gear

Indlæg af Macel »

o0nodland0o skrev:hmm det skulle være iorden ;) men dem vi har købt den af har bugget de 2 plader på membranen meget op og så har de boret 2 huller i hver har det nogen betydning? :)
Ja der tror jeg du har dit problem! :)
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Re: Nye yamaha fs1 2 gear

Indlæg af o0nodland0o »

okay :D hvor kan jeg få fat i en ny henne? folk siger jo at de der thansen nogen ikke duer til noget ;)
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"