ok der er damer på honda reklamerne...
det specielle ved honda ,var at de var 4 takt..og brugte meget lidt bensin...alså økonomiske...og kunne tanke på auto tankstationer. (ren bensin...ikke de besværlige knallert standere)
.(.noget der ellers var forbeholdt autolube knallerterne. som var sjældne)..der var dog betjæning på næsten alle tanke i 1970"erne. også bil standerne.ude på landet hvor jeg boede..
det nederste billede er ss 50..den har alu sylender..en anden tank...ligner yamaha..crome skærme..åben kædeskærm spedometer som yamaha..ikke i lygten...osv..osv
de kunne fåes med kæbel betjænt skivebrems(..som suzuki også kunne)
det med vrinsk i en cd 50..er nok ekstrem overdrivelse..de gik 25 når der var modvind..men de første årgange..var med 16 mm kaburator..tun udstødning..og blev meget friske når plumben røg..fra 1974 var de dog ændret,,,så tunings delene var erstattet af særlige danske tilpassede dele..så der skulle ændres en del mere..så de tidelige tum numer er de sjoveste...1972 modellen går rigtig godt
vi burde entelig have et underforum for honda...de er alså ret fede
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen