![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Erik
strynboen skrev:ja erik,der er motorbremse i en honda,,men der er sgu også kontant afregning når den får håndtaget,,især på anders,es med stor kaburator,den går rimeligt stærkt,ca 85,min er med standart,går 70
men det er jo ligemeget bare det er med stil,,,,det kniber med at holde 30 med plump i.en detalje er svinghjul reguleringen,som bare er låst på vores herovre,,det optimale var et svinghjul med forceret tænding,men de koster.
andgådene hvad der er bedst af honda og yamaha,,så er de gode på hver sin måde.honda på kvaliteten ,men yamaha på køreegenskaberne,honda er for små personer,yamahaen er mere europæisk.min teori er at hondaerne ikke var tænkt til export i starten,desinet er også udpræget japansk,og der vat ikke meget fornyelse af cd modellen.i dens tid.
Så må jeg have fat i et monza styr:Dstrynboen skrev:ja det gør hele forskellen,,et monza styr fra taivansen passer meget fint
men ruster,,det er sådan et jeg har på hondaen,,det dækker ikke for spedo og omd på yamahaen