Har været ved at redde bremsepedal idag.... forsøgte først at rette den meget bøjede arm men måtte indse at der blev for meget materiale i forenden, så lavede et snit, rettede armen til korrekt position og tiggede armen fast igen. Så mangler der blot at blive fjernet resten af småskaderne. (det er Henrik der tigger og mig der takker )
Klar til galva...
Og nygalvaniseret..
Senest rettet af Dewil søn 21. jul 2013 09:35, rettet i alt 3 gange.
Har prøvet samme øvelse flere gange, og er stadig imponeret over at den kan bøjes SÅ meget uden det er muligt at trykke den tilbage uden at skære/svejse
Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!
Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
hejsa... hvordan har du afcromet fælgene ??? jeg tænker det kun kan lade sig gøre ved elektrolyse eller hvad ??? er det ikke svovlsyre der skal bruges ???
jeg har nemlig nogle støddæmperfjedre jeg gerne vil prøve at afcrome selv, men ville lige høre din erfaring
Så er der mere til hylden Johs.
257'er cylinder, blæst, fosfateret, malet, boret, honet
Yamaha F5B 1967 F5B-029966 patina, nummermacth reg. som MC
Yamaha F5B 1969 F5B-057508 skal opbygges fra bunden, nummermacth
Yamaha MR 50 1972 , nummermacth reg. som mc