så var jeg også dum øvøv

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

så var jeg også dum øvøv

Indlæg af tøffe »

hej så hoppet jeg også på den med at køve stuper hos t hansen jeg skulle bruge den store støtte ben under stilet så faret jeg ned til t hansen og hente et men når man så sæter det på tjae s kan det ikke stå på det for det kan ikke slåes langt nog frem så den kan holle sig selv på når det var slået ned så lad vær med med at købe sådan et men skulle der værer en der har et der er orginal i over skud ja så hører jeg gerne fra jer ville gerne købe et hillsen tøffe
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: så var jeg også dum øvøv

Indlæg af dexta »

Hold dig fra thansen, det har jeg erfaret !! :lol: :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
sailor

Re: så var jeg også dum øvøv

Indlæg af sailor »

Thansen kan bruges i visse tilfælde ... men langt fra alle !!!!!!!!

Man skal være død-bevidst om hvad man køber, og gerne have afprøvet kvaliteten, eller
have grønt lys fra andre FS1-forister, der har prøvet den pågældende del.

Min opfordring til alle der køber et Kina-produkt (læs Thansen) der ikke dur, er at returnere
det med besked til ekspedienten, om den meget dårlige oplevelse man har haft med netop
deres produkt.

Jeg vil tro, at hvis nok kunder gør det, vil der brede sig en negativ stemning omkring de
dårlige produkter, og så vil de blive taget af sortimentet, eller forbedret.

God weekened til alle herinde ...
Poul Erik E
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: så var jeg også dum øvøv

Indlæg af Morten - Webmaster »

sailor skrev:
Jeg vil tro, at hvis nok kunder gør det, vil der brede sig en negativ stemning omkring de
dårlige produkter, og så vil de blive taget af sortimentet, eller forbedret.

Poul Erik E
Ked af at måtte sige det men.... KEEP DREAMING !

De er SÅ ligeglade, de scorer kassen alligevel på alle dem der rent faktisk beholder skramlet og køber noget bedre bagefter.

Jeg HADER den biks ! :twisted: ØV jeg har en møgdag idag !! men derfor mener jeg det nu alligevel !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"