![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Derfor har jeg i dag startet op på motoren til hans kommende 74´er. Krumtapblokkene er blevet blæst og planslebet. Der er kommet nye KORYO-lejer i, og en meget fin krumtap og gearkasse er monteret.
Det vil jeg gøreJensmc skrev:Du bli`r ved, hva`.
Men fint bliver det i hvert tilfælde.
Du må nok hellere give konen et foto af dig, så hun kan kende dig, når du spiser aftensmad.
Det er en pakdåse er det ikke...Kai skrev:Hvad er grunden til du lader gummitætningen sidde i lejet bag fortandhjulet.
Hej Kai.Kai skrev:Hvad er grunden til du lader gummitætningen sidde i lejet bag fortandhjulet.
Ja det ser rigtig fint ud det er da ikke din mening at sætte 6mm åben møtrikker på topstykket som jeg husker det på 75 til 72 er det med fine høje lukkede møtrikker på topstykket . måske en dum detalje men jeg ser det sku altid . hilsen Låsesmeden .Per skrev:Så lykkedes det at få 74´eren til at stå ved egen hjælp.
Forskærmen er en original omforkromet.
Skærmbolte og foraksel skulle være de rigtige med flad afdrejet hoved.
ERIIIK !!! Jeg mangler lakdele i Cosmic metallic blue
Per skrev:I dag blev tænding monteret og derefter motoren monteret på stellet - sammen med luftfilterhuset.
Motorboltene er de rigtige (fra Jesper J) med 13 mm hoved og med et 6-tal i.