En knapt 20 år gammel JOG blev det til.
Kunne ikke starte før Otto drænede bundkarret for 2 takts olie.
![Hihi :hihi](./images/smilies/qqb006.gif)
Kører vildt godt, 35. 100 %lovlig og ALT er originalt, også kurven.
![Billede](http://s10.postimg.org/g64uxi3g5/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/3ss0qldrp/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/xahkmflyt/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/rh7ilvab9/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/q0w03q7ed/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/51fwc85px/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/hhcm5yz1x/image.jpg)
![Billede](http://s10.postimg.org/mdg8xnz79/image.jpg)
der Var ikke pillet ved overhoved den køre med den gamle bore plade af jern og den kan ikke køre 35 hi hi.dalgaard skrev:PS vil næsten vædde på at der er pillet i studsen når den kører 35 for det gjorde de bestemt ikke fra fabrikken af. Det er dog en modifikation som blev lavet mange gange fra forhandlernes side da de ellers groft sagt ikke kunne køre. Så kan man jo diskutere om det er originalt eller ej !
Jeg har en stående fra 95, og den er bestemt ikke en 30, men en 45´er. Dé går godt!! Går på baghjul fra stående stand i kryds, hvis du sidder lidt tilbage på sædet.juhl-drengen skrev:as er 30'er.......
selvom det er12V skrev:Meget interessant Lehmann, det du skriver med pludren og membranen. Det er præcis det samme jeg og andre oplever på helt lovlige FS1. Jeg har justeret alt hvad der kan justeres på karburatoren og kan ikke komme af med det. Og uden plumbe gør min det ikke! Det skal jeg eksperimentere med en dag.