Ja, det har du ret i.Morten - Webmaster skrev:Det var vist et godt træk at gå igen.. Lyder som noget fusk.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja, det har du ret i.Morten - Webmaster skrev:Det var vist et godt træk at gå igen.. Lyder som noget fusk.
Hej Lars.Lars J skrev:Den ser fin ud Kim. Bagklappen kan du da selv klare med den rigtige farvekode og Motip spray en varm vindstille sommerdagGad vide hvad han mener med bremsekemi ?
Hvorfor ikke 60 hk? Eller 80?claus olieklud skrev:... jeg syntes det skulle være ulovligt med mere end 70 hk til en alm personbil...
hejsa der... det kunne også godt være 60 eller 80 hk pr ton - det er fordi jeg syntes det er mærkeligt at biler får flere og flere hk med tiden... jeg mener at det sammenholdt med at de er meget lydløse og at folk ikke fornemmer farten, gør at folk kører råddent ! det er satans som travle mennesker skal presse dem som overholder fartgrænsen... jeg selv slipper koblingen uden at give gas & kører ikke bilen længere ud i gearet end den kan trække det næste uden at ruske... min kan køre om hjørnet med 15 kmt i 3. gear og trækker fint i 4. gear fra ca 40 kmt - jeg kører aldrig over 100 kmt på motorvejen... min vogn er en gammel hiace med 79 hk til godt 3 ton totalvægt, mærkeligt nok går den aldrig istykker, men det er nok også fordi jeg kører stille og roligt, når der kommer et fartbump nedsætter jeg farten til et minimum for ikke at belaste undervognen unødigt, når jeg ser et rødt blinklys slipper jeg speederen for ikke at slide på mine bremser... jeg er sådan set en gammel sær tosse, jeg taler heller ikke i telefon imens jeg kører... hvis min telefon ringer imens må jeg enten lade den ringe eller holde ind til siden...Twinsport skrev:Hej Claus
Hvorfor ikke 60 hk? Eller 80?claus olieklud skrev:... jeg syntes det skulle være ulovligt med mere end 70 hk til en alm personbil...
/Steen
Ja du er blevet en værre "sutteklud" efter du kun nyder TE.. DET GAZ du ka ta detclaus olieklud skrev:hej igen... jeg er sådan set enig i det du skriver... jeg syntes bare trafikken er blevet mere hidsig med tiden og mange tænker kun på sig selv
nu er det heller ikke sådan at jeg ikke kører det man må på landevejen, jeg kæmper bare ikke for at komme først frem
jeg er også dobbelt moralsk fordi knallerter og motorcykler må i min verden gerne køre stærkt når der er plads til det
det er næsten synd for kims tråd, men hva´faen - det handler om motor
hilsen olieklud
Hej alle.Kim B S skrev:Hej alle.
Her er den fra Aalborg, som jeg har tænkt mig at se lidt nærmere på de kommende dage.Jeg håber at den er bedre.
I følge billederne har den i hvert fald det rigtige udstyr, som høre til GT modellen.
Den har dog ikke den pæneste farve, nemlig sølvgrå, og med sort bagklap.
Men det kan jeg godt leve med, hvis den ellers er i fin stand.
Og prisen er jo heller ikke voldsom.
![]()
http://www.dba.dk/vw-golf-ii-18-gt-3-do ... 003025856/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hilsen Kim.
Hej Mark.Mark-PC skrev:Tillykke med Golfén Kim,, det jo en dejlig nem vogn, du har jo forresten heller aldrig set min som jeg har haft i 13år nu. Men der er jo heller ikke træk på som jo skal bruges når jeg er på knallertturerne..
tøffe skrev:tilykke med bilen kim jeg køre selv golf 2 td og må sige det gammel bil er ikke sådan at tage livet af min er meget drift sikker men samtide mange små tin galt med den men køre bare vider skal så siges den er kun som nr 2 bil til alt mulig kørsel på gåren til familien har vi en mersedes gammel bil fra 1987 en 124er 300d med kun 158 tusen km på bagen så den tror jeg kan køre i mange år i nu men golf 2 er en billig drift sikker bil også i rep stumper mvh tøffe
Hej Michael og Poul-Erik.Poul-Erik A. skrev:Ja, tillykke med Golf'en Kim, der er sikkert mange kilometer i den endnu. Vores søns VW Polo har rundet 275.000 km og kører stadig tilfredsstillende - dog fik den nye paraplyer i maj måned og siden har den ikke brugt olie.