claus olieklud skrev:hej kim... jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at du er i gode hænder hos dewil & f5b
jeg kan se at du har reduceret din gearing hvilket jeg syntes er fint... jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke vælger en cylinder med større boring når du du aligevel vælger at køre ulovligt ? jeg ved du ikke vil køre med omdrejninger, men du kunne da så vælge at få lavet en 43-45 mm cylinder med std portning og så benytte et lavt kompressionsforhold - derved vil du få en holdbar sejtrækker til dit ret høje gearingsforhold
hilsen olieklud
Hej Claus og Poul-Erik.Poul-Erik A. skrev:Hej igen Kim. Godt, at der i det mindste sker fremskridt - men jeg synes også (som Claus), at når de fleste dele alligevel er unden for lovens rammer, ville jeg også "fuldføre" det med en større boring, som gerne skulle give mere sejtræk - især til 14 tands-gearingen. Herimellem husker jeg min egen SS omkring 2003 med bl.a. 44 mm boring samt nogenlunde samme opsætning som din, som sejtrak som bare pokker...
Ja, jo, det kan da også godt være at det ender med en større boring, men lige nu er jeg godt tilpas med den som den er nu. Den har faktisk aldrig været kvikkere, i den tid jeg har været ejer, hastighed på lige vej er omkring 70 km/t med fint optræk. Men det kunne være dejligt med en nummerplade og et MC-kørekort. Jeg håber at der snart kan blive råd.
Hilsen Kim.