Gearingen er for tung, forrøret for langt, karburatoren trimmet til membran (konsekvent for FED til stempelstyret, åbenbart) og alligevel rundede jeg 80km/t i tredje gear med en anelse acceleration i fjerde gear, inden jeg besindede mig.
Ingen mislyde! Tolerancen er også lige i skabet med et stempel på 39,965mm tl en boring på 39,999-40,000mm.
Kompressionsforholdet er 11:1 med det originale topstykke. I min optik aaalt for lidt, men den kommende ejer af cylinderen har ikke andet, så jeg kan ikke tillade mig at teste med andre stumper.
Min 18mm Bing skal sgu prøves sammen med denne opsætning!
Det er den så ganske tæt på i forvejen, idet skyllekanalerne åbner 31,5mm og udstødningskanalen 23mm fra top. Der skal ikke pilles alverden, opad, men der er lidt at finde i bredden.kreidlerhansen skrev: Jeg bearbejder den til max ydelse mellem 9-11.000rpm, gør jeg. S'GU'!