ATV i Næstved

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

ATV i Næstved

Indlæg af mads1987 »

Er det her et godt tilbud ?
Den koster 500kr
Og kan sikkert ikke kørerBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: ATV i Næstved

Indlæg af knallert »

jo...jeg har købt mange.. måske er den lige lidt elendig at se på..så måske 350-400 kr er markeds prisen..men.ofte er det elektriske problemer...som løses ved at bygge et nyt simpelt lednings net..og erstatte alt det gamle...i sjældne tilfælde er motoren defekt..har set nogle tandhjul i gearkassen..som kan miste tænderne...det kan tjekkes ved at rotere tandhjul akslen..og føler man ligesom den kammer over..er der et problem..

bremse caliberen hænger bagud..så måske mangler der nogle dele...det trækker også prisen ned...der er nogle med 50 eller 90cc..de er lige små nok..110cc er minium til en stor dreng
strynboen på test profil
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

Re: ATV i Næstved

Indlæg af mads1987 »

Okay tak Lars. Hvor køber man de dele som der sikkert mangler hvis det bliver aktuelt ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: ATV i Næstved

Indlæg af knallert »

hvis det kun er elektriske problemer..ville jeg bare købe 2 trykknapper fra grene.(landbrug maskin forhandler).en til start og en stop...og kopbore en lille plade så de kan monteres på styrboltene...der skal ikke bruges en nøgle/tændingslås..da der altid er strøm på systemet på disse maskiner..og et 10 ah gele batteri fra RS parts..eller et andet lidt kraftigt batteri ..evt byg en lille kasse og bolt det på ude bag på maskinen..sådan har mine knægte kørt i årevis
strynboen på test profil
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: ATV i Næstved

Indlæg af knallert »

her er et simpelt system...jeg bruger denne til både knallerter og atv...den funker
Vedhæftede filer
kina atv-2diagram.jpg
kina atv-2diagram.jpg (260.31 KiB) Vist 6037 gange
strynboen på test profil
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"