Tekniske data på en KTM comet super 4

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
hund
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 15. nov 2022 18:49
Kontakt:

Tekniske data på en KTM comet super 4

Indlæg af hund »

Hej alle
Min svigerfar har erhvervet sig en KTM comet super 4 og vil gerne have den indregistreret. Dette har han fået tilladelse til af SKAT, men synsmyndigheden kræver at finder teknisk data på den. Vi har nu ledt overalt på nettet uden held. Håber nogen her kan hjælpe.
Mvh
Christian Heidemann
Steen T
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors 10. sep 2020 21:00
Kontakt:

Re: Tekniske data på en KTM comet super 4

Indlæg af Steen T »

Hvilke data skal de bruge ? den har en egenvægt på 85kg. er forberedt for ombygning til motorcykel med 4,3 hk, og tophastighed på 70km/t
der skal ikke være positionslys på en mc under 120kg. ifølge paragraf 24 kapitel 5 stk. 2, jeg har fået synet min kreidler, men måtte opgive ved den første synshal jeg ville bruge, uvidenhed og arrogance skal man regne med flere steder, jeg kørte til Decra bilsyn talte med en bilsagkyndig, som indrømmede, at det viste han ingenting om, men han kunne ringe til deres teknikker, det er jo ærligt snak og god service, jeg kørte så til syn, desværre var det en anden sagkyndig end ham jeg talte med først, det første han sagde var at der skal være positionslys på en mc, jeg sagde han bare kunne ringe til deres teknikker, hvilket han gjorde, så var den synet på 15min. Du skal have lavet en såkaldt toldsyn, ellers er det som andre mc'er den skal kunne bremse ingen slør og lys skal virke. Held og lykke med projectet.
MVH Steen Thorhauge
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Tekniske data på en KTM comet super 4

Indlæg af 12V »

https://423096.forumromanum.com/member/ ... oldie.html

Det er godtnok på 40 km/t udgaven med Puch motor, er det den der er tale om?
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"