træls dag igår:S

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

træls dag igår:S

Indlæg af subwoof »

ville lig fortælle om en rigtig træls dag igår..
havde købt ledningsnet osv, da det gamle mildeslt talt var smadret med kronmuffer, og diverse kabelsko og han/hun stik(dem kan thansen nok ik gøre ringere :)

kørte hjem til fatter, som er elekteriker.. vi hev det gamle ledningsnet ud, satte stik og lavede alt som foreskrevet, på lyskontakter blinklys.. ALT så trak vi det gamle ledningsnet igennem.. satte stik til osv..
hev liv i svinet :) ingen lys.. hmm nå, vi målte og samlede om osv osv.. 3 forsøg senere stadig ingen lys..
kl. var ved at vær 21. og jeg sku malke kl. 3.30 næste morgen.. så det pressede på med at få lys på den..
men så lige med et ville den ik starte :( så nu står den bare hjemme ved fatter og motter, og jeg skulle op på maxi puchen her til morgen :(

øvøvøv og det mærkelige er at vi hverken har haft svinghjul eller andet af, self kun tanken...
og jeg har arbejdsweekend så regner med at få søvn fra 12-15 hver dag indtil mandag..

min beretning om en ntræls dag :)
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"