katastrofeblink :D

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

katastrofeblink :D

Indlæg af subwoof »

hejsa

ville lige sikrer mig at alt var iorden til min pakke fra benny med nye blinklys bl.a.
men det hele virker også fint.. såen da..

problemet er bare at der er katastrofeblink på :D

dvs. lys i alle 4 på samme tid.. deblinker fint og endda bedre end forventet med mit homemade relæ.. kan virkelig ikke se hvad der skulle være ivejen.. har tjekket alle forbindelser osv.. dem man umiddelbart kan se.. har desværre ikke et multimeter herhjemme.. det har min kære fader stjålet:P
men ellers ville jeg måle mellem de 2 ledninger til blinklyset, om der var forbindelse, men det må der jo være :roll:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: katastrofeblink :D

Indlæg af strynboen »

det må være i omskifteren,,der er kortsluttet,,det er det eneste sted alle ledninger er samme sted,,eller har du samlemuffer i lygten,hvor det forgrener sig
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: katastrofeblink :D

Indlæg af subwoof »

nope alt med blink er lavet efter bogen 8) skulle det være..

er omskifteren til at skilde ad?
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: katastrofeblink :D

Indlæg af subwoof »

haha har fundet fejlen :P

en eller anden havde viklet en stump ledning fra den enden blinledning til den anden og over i hornet..
ufatteligt at man kan få sig til det når det en org. omskrifter.. er det ik det når der står yamaha under den??

og nu virker hornet garantgeret os efter hensigten :D

desværre var den så forskruet at jeg måtte banke en skruetrækker i skruen, den der holder selve omskifter pinden, og den der holde rledningerne :C

men nu durn det og så 2 nye skruer :lol:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: katastrofeblink :D

Indlæg af strynboen »

super,,du kan tage en batteri boremaskine og lige bore hoved af skruerne,,så kan man tit få fat i stubbem med en poligrip tang,bagefter,,så får du ikke mærker i håndtagerne,,det er helt sikkert en orginal kontakt,,super,,den har nok været brugt som lyskontakt når den er kortsluttet,,et fusker tricx,,,
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: katastrofeblink :D

Indlæg af subwoof »

strynboen skrev:super,,du kan tage en batteri boremaskine og lige bore hoved af skruerne,,så kan man tit få fat i stubbem med en poligrip tang,bagefter,,så får du ikke mærker i håndtagerne,,det er helt sikkert en orginal kontakt,,super,,den har nok været brugt som lyskontakt når den er kortsluttet,,et fusker tricx,,,
ja og pakken fra benny skal hentes imorgen :D

men havde ikke lige en boremaskine, men måtte ofre en pude fra mine køkken stole, så fik den ingen mærker :D 5 hårde dask med en lige skruetrækker, på den der holdte selve omskrifteren, og 2 med en philipskærv på den der holder selve ledningen, så nu virke horn og det hele :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"