hej har brug for hjølp

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Carsten R
Stor knallert
Indlæg: 130
Tilmeldt: man 10. mar 2008 19:37
Kontakt:

hej har brug for hjølp

Indlæg af Carsten R »

hej jeg står og mangler en elev plads som jordbrugsmaskinføre da jeg ikke har noget sted mangler 1 1/2 års praktik er der nogen der kender en der kan bruge så dan en eller plante avl på mere en 250 ha :? :? :? :? :? :? :?

har søgt her på fyn og har ikke helt kun finde noget :? :? :? :? :?

h v carsten :( :( :( :( :( :(
Fra Carsten R


jeg har en Yamaha 1976 k1 rød
yamaha ? 1990 2 gear blå

Model af MAN TGX trækker i skala 1/14 R/C (DSV) med trailer
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af subwoof »

jamen hvorfor skal det være rent planteavl?

men du må bare ud og søde mød op personligt ring og aftal en tid, og mød selv op, snak med bonden, vær posetiv osv.

brug evt. http://www.jobstaffetten.dk

oh hvorfor lige over 250 ha?
er selv elev på en kvægbrug, med 320 malkekøer, og 240ha
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Carsten R
Stor knallert
Indlæg: 130
Tilmeldt: man 10. mar 2008 19:37
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af Carsten R »

eller maskinstation eller kvæg gåre men mere en 250 ha.
Fra Carsten R


jeg har en Yamaha 1976 k1 rød
yamaha ? 1990 2 gear blå

Model af MAN TGX trækker i skala 1/14 R/C (DSV) med trailer
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af subwoof »

hvorfor det?
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

subwoof skrev:hvorfor det?
det er maskinføre uddannelsen han tager :D
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af subwoof »

jojo :D men hvorf rskal det absolut være over 250ha
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

subwoof skrev:jojo :D men hvorf rskal det absolut være over 250ha
Det siger de kloge lærte på skolen,, der skal være over 250 ha,, ellers kan det ikke regnes for hel års arbejde som maskinføre :roll:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af subwoof »

oh vidste jeg ikke :O
skod regel
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af strynboen »

måske kan han ansættes på flere steder samtidig,,så kan de deles om ham,,
evt på nogle godser,,eller kæmpe svinebønder,,men man er nok op mod billige polakker,,men de kan jo ikke køre ordenligt,,man skal kunne stole på folk,,og de skal kunne klare sig selv,,hele dagen,,der er jo ingen til at hjælpe..
jeg har selv kørt som afløser på tranekær gods..du køre alene i 18 timer i døgnet
og går der noget i stykker skal man selv sørge for at kontakte værksted osv...
det er dejlig ansvarsfuldt,,men uddannelse er nøvendigt,,med alle de compjutere
og ting som skal caliberes..og indstilles,,,så knægten har fremtiden for sig,,når han er udlært
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Carsten R
Stor knallert
Indlæg: 130
Tilmeldt: man 10. mar 2008 19:37
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af Carsten R »

strynboen skrev:måske kan han ansættes på flere steder samtidig,,så kan de deles om ham,,
evt på nogle godser,,eller kæmpe svinebønder,,men man er nok op mod billige polakker,,men de kan jo ikke køre ordenligt,,man skal kunne stole på folk,,og de skal kunne klare sig selv,,hele dagen,,der er jo ingen til at hjælpe..
jeg har selv kørt som afløser på tranekær gods..du køre alene i 18 timer i døgnet
og går der noget i stykker skal man selv sørge for at kontakte værksted osv...
det er dejlig ansvarsfuldt,,men uddannelse er nøvendigt,,med alle de compjutere
og ting som skal caliberes..og indstilles,,,så knægten har fremtiden for sig,,når han er udlært

ja der er jo ikke som en grå ferguson det er mere avancert i dag mere pc i og teknisk men der er så mange reler på den frønt :x :x men mangler et sted hobet på der er nogen der kender en hvor de mangler en mand der er lige meget hvad de køre i men har kørt new holland og doutz same. :lol: :lol: :lol: og volvo ged har truck cafidikat og §26 og sprøjte cafidikat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: buskryder cafidikat :lol: :D :D :D
Fra Carsten R


jeg har en Yamaha 1976 k1 rød
yamaha ? 1990 2 gear blå

Model af MAN TGX trækker i skala 1/14 R/C (DSV) med trailer
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hej har brug for hjølp

Indlæg af tøffe »

Carsten R skrev:
strynboen skrev:måske kan han ansættes på flere steder samtidig,,så kan de deles om ham,,
evt på nogle godser,,eller kæmpe svinebønder,,men man er nok op mod billige polakker,,men de kan jo ikke køre ordenligt,,man skal kunne stole på folk,,og de skal kunne klare sig selv,,hele dagen,,der er jo ingen til at hjælpe..
jeg har selv kørt som afløser på tranekær gods..du køre alene i 18 timer i døgnet
og går der noget i stykker skal man selv sørge for at kontakte værksted osv...
det er dejlig ansvarsfuldt,,men uddannelse er nøvendigt,,med alle de compjutere
og ting som skal caliberes..og indstilles,,,så knægten har fremtiden for sig,,når han er udlært

ja der er jo ikke som en grå ferguson det er mere avancert i dag mere pc i og teknisk men der er så mange reler på den frønt :x :x men mangler et sted hobet på der er nogen der kender en hvor de mangler en mand der er lige meget hvad de køre i men har kørt new holland og doutz same. :lol: :lol: :lol: og volvo ged har truck cafidikat og §26 og sprøjte cafidikat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: buskryder cafidikat :lol: :D :D :D
hej prøv på overgaaergos i jyland og spørge efter stig anderson men jeg har ikke hans tlf nr desværer men jeg kender selv til mega stort skv brug der mvh tøffe
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"