ja så er maxien efterhåden ved at være færdig efter snart 2 år
Den køre super i motoren men trækker sløvt op til 30 hvor efter den tager ved og rykker godt til op på de 50 (min portning er vidst for stor)
Jeg døjer også med at den ikke rigtig vil gå i tomgang??
den står først meget højt og langsomt daler den og dør? som om den ikke suger nok?? Der er rigeligt med komp. på!!
Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
- Vedhæftede filer
-
- Billede 985 (Medium).jpg (76.55 KiB) Vist 5619 gange
-
- Billede 987 (Medium).jpg (56.55 KiB) Vist 5619 gange
-
- Billede 990 (Medium).jpg (121.59 KiB) Vist 5619 gange
-
- og så skal i da også lige ha et billede af min derbi (den er faktisk tilsalg :( )
- Billede 977 (Medium).jpg (65.15 KiB) Vist 5619 gange
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
Jeg savner forresten lidt er par john deer staferinger til tanken! Så hvis nogen rent tilfældig skulle ha det eller vide hvor de kan købes så må i meget gerne skrive! det ville da være kronen på værket!
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
- bonde søren
- Fuldblods knallert
- Indlæg: 399
- Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
- Kontakt:
Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
Og nogle skærme i grøn.
Mvh. Jacob M. C.
Yamaha fs1 4 gear DX 77'. SØGER NØGLE OG STYRLÅS NR: 4217
Yamaha fs1 4 gear DX 76'
Yamaha fs1 2 gear
Yamaha fs1 4 gear DX '78, Adskilt
Puch Maxi 2 gear
Puch Maxi K E50
Derbi Senda SM X-treme '06
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki LT160 Atv
Yamaha fs1 4 gear DX 77'. SØGER NØGLE OG STYRLÅS NR: 4217
Yamaha fs1 4 gear DX 76'
Yamaha fs1 2 gear
Yamaha fs1 4 gear DX '78, Adskilt
Puch Maxi 2 gear
Puch Maxi K E50
Derbi Senda SM X-treme '06
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki LT160 Atv
Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
Jeg har overvejet sideskjolde.. kan ikke rigtig blive enig med mig selv om hva jeg sys?
og skærme har jeg et par aero i sort som skal monteres
og skærme har jeg et par aero i sort som skal monteres
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
-
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2165
- Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
- Kontakt:
Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
hej lund... jeg syntes også der mangler skærme og sideskjolde... ellers sjov lakering... ang. dit tomgangsproblem - det ser for mig ud til at du kører med 12mm rund bing... sådan en har ikke noget tomgangsystem, men skal alene forsynes via hoveddysen, modsat så mange andre som har et et selvstændigt system der fungerer ved helt lukket gasspjæld eller næsten lukket... det lyder som om at din knallert kører tyndt i tomgang ( dvs for lidt benzin ) det skyldes som oftest utætheder ved indsugningstuds... tjeck evt. for utæthedder med dieselstart - det afslører med det samme... hilsen olieklud...
Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)
claus olieklud skrev:hej lund... jeg syntes også der mangler skærme og sideskjolde... ellers sjov lakering... ang. dit tomgangsproblem - det ser for mig ud til at du kører med 12mm rund bing... sådan en har ikke noget tomgangsystem, men skal alene forsynes via hoveddysen, modsat så mange andre som har et et selvstændigt system der fungerer ved helt lukket gasspjæld eller næsten lukket... det lyder som om at din knallert kører tyndt i tomgang ( dvs for lidt benzin ) det skyldes som oftest utætheder ved indsugningstuds... tjeck evt. for utæthedder med dieselstart - det afslører med det samme... hilsen olieklud...
Hej claus skærmene er på vej!! sideskærme skal overvejes
Ang. tomgang og karbu så er det godt nok en rund 15 mm bing, men det er ved det samme som en 12 mm?
jeg kan se på den pakning jeg har i ved min indsugnings studs, at den ligesom har suget benzin?? altså den er blevet fugtig de steder man kan se det stikker ud..
Kan det skyldes det? (pakningen er lidt mindre end indsugningshullet?)
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!