Yamaha FS1

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Brugeravatar
Mads Wittrock
Junior knallert
Indlæg: 14
Tilmeldt: tors 20. maj 2010 22:52
Kontakt:

Re: Yamaha FS1

Indlæg af Mads Wittrock »

strynboen skrev:bare tag den af på kaburatoren,,og se om det løber hurtigt ud,,og bliver ved ..prøv også at løsne tanklåget hvis det ikke kommer meget ud..der er også et filter i hanen..og et inde i tanken
Jeg tog låget ind til kaburatoren af, så checkede jeg i normal tomgang om den sugede nok luft, og jeg syntes ikke den sugede ret meget. Men så steg den i omdrejninger af sig selv, og der kom stortset intet luft ind. Benzinslangen giver benzin, men der er mange luft bobler imellem i slangen ned til kaburatoren.

"Speed doesn't kill... Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Brugeravatar
Mads Wittrock
Junior knallert
Indlæg: 14
Tilmeldt: tors 20. maj 2010 22:52
Kontakt:

Re: Yamaha FS1

Indlæg af Mads Wittrock »

Mads Wittrock skrev:
strynboen skrev:bare tag den af på kaburatoren,,og se om det løber hurtigt ud,,og bliver ved ..prøv også at løsne tanklåget hvis det ikke kommer meget ud..der er også et filter i hanen..og et inde i tanken
Jeg tog låget ind til kaburatoren af, så checkede jeg i normal tomgang om den sugede nok luft, og jeg syntes ikke den sugede ret meget. Men så steg den i omdrejninger af sig selv, og der kom stortset intet luft ind. Benzinslangen giver benzin, men der er mange luft bobler imellem i slangen ned til kaburatoren.
Nu havde jeg siddet 3 timer og fixet luftfilter og alt muligt, så kom min lillebror hjem. Det første han gjorde da jeg sagde hvordan den opførte sig, var at checke benzintanken. Og hvad finder han? Den er stortset tom.... Dumflad til mig. Jeg har virkelig skyldfølelse overfor jer alle sammen, fordi i prøvede at hjælpe mig med et problem, som slet ikke var der. Undskyld venner. Jeg er et fjols.... Hehe. Meget ironisk dog.

"Speed doesn't kill... Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."