Hjælp til kobling søges! bor i haslev, nogen der kan komme

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Nichlaswm
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 22. jul 2010 23:55
Kontakt:

Hjælp til kobling søges! bor i haslev, nogen der kan komme

Indlæg af Nichlaswm »

og hjælpe mig med at få min kobling til at virke? hvis man får den til at virke så får man 100 kr som tak? (-;
håber der er nogen der vil hjælpe!
vh Nichlas W Madsen
Hvis du har en billig yamaha tilsalg, så skriv til mig!

Mine Knallerter:
Yamaha Fs1, 79' dx
Keeway F-act racing sport 09'
Puch Maxi P1, 91'

Har haft:
Puch Maxi kl. 90'
Puch maxi k 79'
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hjælp til kobling søges! bor i haslev, nogen der kan kom

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg kunne helt sikkert godt få din kobling til at virke, men vil lige nævne nogle småproblemer... som du har skrvet i en anden tråd kan du ikke trykke koblingspinden ind... for at trykke koblingspinden ind skal du nok presse med mindst 50 - 100 kg... dette er ikke bare at gøre... pinden flytter sig højst nogle få milimeter fra koblet til udkoblet... dette arbejde gør koblingssnekken så godt, idet den laver en kæmpe udveksling imellen grebklinge/koblingspind... hvis ikke dit koblingsskjold er rimeligt iorden, og din koblingssnekke er original og samlet rigtigt, kan du glemme at få det til at fungere... ydermere skal din kobling være samlet rigtigt indvendigt... en yamaha 4 gear kan havde 2 forskellige koblinger afhængig af årgang... man kan ikke bare blande skruer og knast som man lyster... jeg ville enetlig gerne hjælpe dig uden beregning, men frygter du mangler ok stumper, så det ikke hjælper... jeg er rimelig hængt op for tiden... du må ikke slå på noget med en hammer, medmindre du ved hvad du gør !!! en løsning kunne være at tilmelde sig det snartlige sensommertræf, hvor det helt sikkert er nogle flittige hænder der kan hjælpe dig... det er iøvrigt mig det afholder træffet i køge, så det må være en smal sag at komme... du burde også være medlem af forum i en stund før du kan forvente folk kommer springende... læs en masse indlæg og bliv klog på yamaha fs1... hvis du vil modtage tilbuddet ang. træf, skal du skynde dig idet tilmeldning stopper søndag... du kan sagtens køre uden kobling fra haslev til køge... jeg har lidt stumper at ligge, så der er god chance for at din kobling skal komme til at virke igen... jeg bor postnummer op af dig, men er det ikke dig der skal rykke ??? hilsen claus olieklud...
Nichlaswm
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 22. jul 2010 23:55
Kontakt:

Re: Hjælp til kobling søges! bor i haslev, nogen der kan kom

Indlæg af Nichlaswm »

Hej Claus
tak for svaret, der var noget som jeg ikke vidste. ville meget gerne med til det træf men er i nordsjælland de næste 2 uger, desværre. men det ville være så fedt, hvis du ville komme forbi en dag og gi en hånd! ?
når jeg kommer hjem så vil jeg lige prøve noget forskelligt, og hvis det ikke virker, kunne jeg så muligvis få dig til at kigge på det? evt sammen med mig så jeg også kan ligge mig ind i det?
glæder mig til at hører fra dig.
vh Nichlas
Hvis du har en billig yamaha tilsalg, så skriv til mig!

Mine Knallerter:
Yamaha Fs1, 79' dx
Keeway F-act racing sport 09'
Puch Maxi P1, 91'

Har haft:
Puch Maxi kl. 90'
Puch maxi k 79'
Nichlaswm
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 22. jul 2010 23:55
Kontakt:

Re: Hjælp til kobling søges! bor i haslev, nogen der kan kom

Indlæg af Nichlaswm »

eller hvis jeg kunne komme forbi hos dig? (;
vh Nichlas
Hvis du har en billig yamaha tilsalg, så skriv til mig!

Mine Knallerter:
Yamaha Fs1, 79' dx
Keeway F-act racing sport 09'
Puch Maxi P1, 91'

Har haft:
Puch Maxi kl. 90'
Puch maxi k 79'
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"