lysproblemer

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

lysproblemer

Indlæg af Tottenham »

Hej alle
Har lige skiftet ledningsnet på en ven`s yamaha. Alt virker ( Tak jens fup ) men mit problem er at for og baglys er meget svagt. Også selvom at jeg gasser den op , uden ændring. Frigearslampen lyser ikke ( har ckeket pæren ). Er der en nem måde at se om den laver det strøm den skal ??? ellers må jeg nok have motoren af for at checke ledninger. mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: lysproblemer

Indlæg af Tottenham »

laursem skrev:Hej alle
Har lige skiftet ledningsnet på en ven`s yamaha. Alt virker ( Tak jens fup ) men mit problem er at for og baglys er meget svagt. Også selvom at jeg gasser den op , uden ændring. Frigearslampen lyser ikke ( har ckeket pæren ). Er der en nem måde at se om den laver det strøm den skal ??? ellers må jeg nok have motoren af for at checke ledninger. mv laursem
Problem løst !! Min allerbedste ven byttede de 2 ledninger der er loddet på lysspolen og Wupti , så var der lys. Og neutrallampe skal bare have en ny kontakt , så nu er alle glade mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"