så blev det over stået

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

så blev det over stået

Indlæg af tøffe »

hej så fik vi flytte alt vors skammel til det nye hus det vr en rigtig hår omgang så skal vi bare have fundet ud af hvor tingen nu er pakket samen da alt er op bevaret i to store lader så der er meget at tage fat på men en kæmpe tak for hjælpen til kim bs og fruen garda for hjælpen det var nogle hårer uger at komme i genem og det er nu instalert vame i dag så jubbie :D 4 5 uger i camping vogen uden vame og et hus uden vame og som har været u beboet i 5 år ja det er sku mega meget kolt og fugtig kan i tro men i dag kl 13 00 blev der tænt op i helt nyt træ fyr med to akumolerings tange på 1500 litte stk og en van beholder på 210 litter plus 14 ridatoer så der skal fyres kan i tro for der bliver vamet op som en gal og det er et træ fast brænsel fyr med under forbraning og blæser i nu har jeg fyret som en gal siden kl 1300 og nu er kl 2225 og fyret siger ca 65 gr men der røj også ca en halv ro meter på det men jubbie der kom vame i ridatoren nu skal huset bare vames i genmen som en gal kan i tro og så skal der sættes træ gulv i stuen på søndag og jubiie en stue søndag aften hvis alt går vel og et fffedt hygge vørksted med vame i og isolert tjae der skulle jo lige en ridatoer op i værkstedet også da smeden var i gang og det kom der :hihi så vame til di mørke aftner og med pc også og køle skab feedt ikke det var så lige en lille ting om hvad min tid går med for tiden mvh tøffe michael en hilsen til jer alle og ps tusen tak kim og garda for hjælpen hygge
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: så blev det over stået

Indlæg af Kim B S »

Hej Michael.
Selv tak. :D Og tillykke med jeres nye hjem. :D Det har været en stor omgang, og der er meget at lave endnu. :wink: Til gængæld bliver det også super fedt, efterhånden som det hele kommer i orden. :BALLOONS

Hilsen til dig og din familie fra Gerda og Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: så blev det over stået

Indlæg af strynboen »

tilykke med det nye hjem..i et gammelt hus /landbrug..starter man med det vigtigeste...varme og lys...og så starter man med taget og skorsten...og tætner sig ned af..og i løber af 14 år når man gennem det hele..hvis man har penge nok...det har de fleste så ikke..
vi er næsten færdige med de ekstra værelser i stalden..og uden oms areailerne er næsten færdige...nu efter 14 år..og har skifter stoker ud til et dansk anlæg...efter at have kæmpet med et billigt polsk lorte anlæg...men mangler stadig nye vinduer og døre...så hold modet oppe..når kloakkerne stopper og sneen ligger tykt på stue loftet..og alle rørene fryser...ha ha ha...det tøør til foråret..og så får du en vand skade som bonus...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så blev det over stået

Indlæg af tøffe »

ja det er sku et job man er gift med man bliver nok aldrig færtig meen jubie nu fik jeg vores pc kontor rum færtig så nu kan jeg komme på på furom i gen næste prosjegt er stuen der skal likkes gulv i træ og træ loft i dag og i morgen og så bliver det værkstedet næste gang der er jo komet vame i og bliver isoleret nå jeg er ved at lave det det bliver bare lækkert og køle skab til lidt kolde humle jubiie og i næste uge skal der laves køken ny køkken bor og gulve rep jov jov frugen bliver glad kender i det man helle ville ude at skruge i knallerter en at rep hus men tror ftugen bliver sur hvis jeg gør det sååe hus om dagen og værksted om aften da man jo giodt kan bruge lidt tid til at koble fra ikke mvh tøffe
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så blev det over stået

Indlæg af tøffe »

så blev gulvet færtig i stuen så kan møbler komme ind i morgen fra laden jubbbie en sofa har vi sådan en :hihi glæder mig til at bruge den tøffe
Denno
Stor knallert
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 4. jan 2009 18:13
Kontakt:

Re: så blev det over stået

Indlæg af Denno »

he he det bliver godt, vi kan jo ikke undværre en sofa :thunge
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"