Veteran knallert klubber

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Jeg kom lige til at sidde og tænke på, at eftersom jeg er kommet til at gå mere og mere op i knallerter det sidste årstid, så kunne det være meget rart om der var nogle der kendte nogle klubber, hvor man også får klubblade og træf og alt det der?? :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Toke »

Der er en masse :) :

vkka.dk
mvvk.dk
stemplet.dk
veteranknallert.dk
veteranposten.dk
veteraner.dk
mvkk.dk
svkk.dk
fvkk.dk

Så er der da lidt at tjekke ud...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Mange tak, kigger lige igennem.. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Kim B S »

Hej Dexta.
Jeg tror at du kan få en masse oplysninger af Erik (FS1originalen). Han sidder i bestyrelsen i en af de Danske klubber. Så vidt jeg husker hedder den, Østjysk Veteran Knallertklub. Der er også andre. Du kan finde flere på nettet. Jeg er ikke selv medlem af en knallertklub, men er til gængæld medlem af koldingvolvoklub. Det her forum dækker mit behov lige nu,når det drejer sig om knallerter, da jeg har meget at gå op i. Men jeg vil ikke udelukke, at jeg også kunne finde på at melde mig, ind i en klub på længere sigt. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Allan M »

Det ville være toppen, hvis dette board på et tidspunkt udviklede sig i retning af en klub. Faktisk kan man jo allerede sige, at vi har et klubhus, nemlig dette board :mrgreen:
Træf har vi også.

Jeg har sådan lidt på fornemmelsen, at de "etablerede" veteranklubber ikke er helt så intereserede i Yamaha FS1. Om det så er fordi de er for "nye" eller hvad, det ved jeg så ikke.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Ja, man kunne da sagtens lave sådan et slags klubblad... :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af FS1originalen »

Det er nu Midtjysk Veteranknallert Klub (www.MVKK.dk) jeg er bestyrelsesmedlem i :?
Og Dexta: Jeg synes jo vi har det mest fantastiske klubblad LIGE HER. At begynde at lave et blad på papir ville da være synd. Det er et hestearbejde at lave, nyhederne er gamle når de udkommer og frem for alt: Postvæsnet er gået helt amok med priser de senere år :!: :!:

Såvidt jeg ved er du fra det Nordjyske et sted. Det er ikke lige et "kerneområde" for nogen bestemt klub men både MVKK og Aktiv har en del medlemmer nordenfjords.

MVKK's arrangementer ligger typisk i det midt/østjyske område. Dvs. fra omkring Horsens i syd og til Hobroegnen i nord og så ind i landet til omkring Silkeborg.

Aktivs kerneområde er nærmere fra Silkeborg og vestpå. Men begge klubber har medlemmer over hele landet.

Klubberne har et glimrende samarbejde, og vi deltager i hinandens arrangementer og har fælles blad og feks. i Frederikshavn er et Aktiv og et MVKK medlem gået sammen om at lave flere ture i løbet af sommeren.

Jeg ved godt at der er flere klubber, men de nævnte er de store, og jeg ved at begge klubber ikke "ser skævt" til en fin japaner fra halvfjerdserne. Jeg deltager gerne selv i ture på Yamaha, og næste gang på CD50, og formanden i Aktiv er selv halvfjerdserfreak så til alle: Yamahaen er så tæt på veteran som den kan blive :P

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Mange tak for det Erik.. :wink: Vil lige finde ud af om jeg skulle melde mig ind..
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af strynboen »

der mangler jo et enteligt 70"forum,for alle mærker,men syntes at
det går meget godt her på siden,,vi har jo også "andre klassikere "
at boltre os på her på forum.så tror at vi dør hvis vi spreder os ud på flere små forums,,4,stroke og kreidler er jo nogle halvdøde sider
så hellere ligge lidti baghjulet på yamaha forum.det køre jo bare,,derudaf her på mortens og bennys super side. :mrgreen: :mrgreen: 8) 8) ,og vi ved hvor stort arbejde det er at holde forum helt oppe på dupperne,så tak for det :wink: :wink: :P
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Jeg vil da også gerne hyle lidt med her :lol: :lol: for som Erik skriver du får ikke et bedre klubblad end det her forum altid friske nyheder til morgen og aften kaffen 8) 8) og altid i en sober tone :D med friske billeder og den slags og reservedelslageret et klik væk 8) også kan man jo godt sige Yamaha er dominerende her på forum :mrgreen: :mrgreen: jo jo men andre klassikere er da også mere end velkomne så vi kan savle over de godbider også :D og jeg har da læst indlæg hvor at der bliver hjulpet med fejlfinding under andre klassikere også så vidt jeg husker :D 8) så som Lars skriver lad os værne om dette dejlige forum som Benny og Morten har været så flinke at stable på "egerne" :D :D 8) og jeg kan da se at interressen for træf eller bare det at mødes er stigende også :mrgreen: :D 8) så lad os støtte vores forums resevedelslager som sponser den her side istedet for så vi kan beholde dette forum :D istedet for at starte en hel masse nyt som bare døer ud igen efter en kort periode :wink:

Mvh en meget glad bruger af dette forum Johnny S.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Morten - Webmaster »

Først lige tak for jeres pæne roser af Hjemmesiden / forummet.

Jeg er rigtig glad for at I bruger forummet så meget, og vi har fået skabt nogle helt fantastiske relationer rundt i landet, det er man slet ikke i tvivl om. Af samme grund måtte jeg simpelthen også prøve og høre om nogle var villige til at mødes endnu engang her i sommer.

Det at I har taget forummet sådan til jer, og altid er flinke til at hjælpe hinanden er simpelthen den bedste "betaling" for det arbejde jeg ligger i siden. Når man sætter sådan et projekt i vandet har man jo ikke rigtig nogen idé om hvor mange man vil blive, og jeg regnede seriøste med at vi måske blev en 25-30 stykker i løbet af nogle år !! den vurdering blev godt nok gjort til skamme ! jeg troede seriøst ikke vi ville få 150+ medlemmer på lidt over ½ år, tænk at der er så mange der har samme passion for fs1 :shock:

Mht klub, så er det ikke rigtigt noget jeg har forstand på, og er ikke rigtig klar over hvad fordele der er i en decideret klub :?: Den kan Erik sikkert forklare lidt om i sin egenskab af bestyrelsesmedlem.

Jeg er dog som tidligere nævnt ALTID åben for indkomne forslag, og kigger gerne på nye tiltag når der er interesse for det.

Nå, det blev en lang smøre... men tak for roserne, og for jeres bidrag til at gøre forummet til den success det er blevet :!:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Jeg vil også lige gerne sige mange tak for det store arbejde Morten og Benny ligger i denne side.. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af Kim B S »

Hej Alle.

Først lige Erik. Beklager: Min hukommelse er ikke altid så god. Men nu er det kommet ind på lystavlen: MIDTJYSK VETERAN KNALLERT KLUB. :lol:

Også alle øvrige.

Jeg vil også gerne give en stor ros, til Morten og Benny som er årsagen til, at vi har den store fornøjelse, at deltage på dette pragtfulde forum, som jeg håber og tror må bestå, mange år ud i fremtiden. Jeg er nærmest blevet afhængig. :lol: :wink: :D :mrgreen:

Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S ons 25. jun 2008 12:06, rettet i alt 1 gang.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Veteran knallert klubber

Indlæg af dexta »

Det var som sådan også om der var nogen der kendte andre sider hvor man kunne få klubblade ?? Personligt kender jeg ingen.. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"