FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER!!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER!!

Indlæg af Henrik Fs1 »

Nu når jeg alligevel ikke at få min puch klar til min fødselsdag ( Mandag ) som jeg ellers havde håbet på! :crying Min mor var forbi for at høre om det er klar til afhentning, men i stedet får et spørgsmål stukket! hvaaaee, skulle der klarlak på staff? :hot Og jeg havde gjort det tydeligt at han skulle sætte staff på, vente 2-3 dage og så masser af klarlak! :tuba Men hun svarer så, at det går hun ud fra, og dertil svarer maleren.. Jamen så bliver det først tirsdag det er færdigt! :shutup Han fik det endda i rigtig god tid, og LOVEDE at det nok skulle blive klar.. :(y)
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Re: FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER

Indlæg af Macel »

DET er surt! Når jeg har mine til maler, plejer jeg sætte en tank på fra en havetraktor. :lol:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER

Indlæg af Dewil »

Malerhjerne............... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER

Indlæg af Tottenham »

Henrik Fs1 skrev:Nu når jeg alligevel ikke at få min puch klar til min fødselsdag ( Mandag ) som jeg ellers havde håbet på! :crying Min mor var forbi for at høre om det er klar til afhentning, men i stedet får et spørgsmål stukket! hvaaaee, skulle der klarlak på staff? :hot Og jeg havde gjort det tydeligt at han skulle sætte staff på, vente 2-3 dage og så masser af klarlak! :tuba Men hun svarer så, at det går hun ud fra, og dertil svarer maleren.. Jamen så bliver det først tirsdag det er færdigt! :shutup Han fik det endda i rigtig god tid, og LOVEDE at det nok skulle blive klar.. :(y)
Har prøvet at oversætte din overskrift . Og på serbiskkroatisk betyder det "Jeg er meget forelsket i min maler, men han vil ikke det jeg vil, da han har fundet en anden " Eller oversætter jeg forkert mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER

Indlæg af Henrik Fs1 »

Macel skrev:DET er surt! Når jeg har mine til maler, plejer jeg sætte en tank på fra en havetraktor. :lol:
Har heldigvis en rimelig pæn original grå tank så den kan da godt køre nu.. MEN! den er kedelig i grå! :lol:
Dewil skrev:Malerhjerne............... :?
Hørt!
laursem skrev:
Henrik Fs1 skrev:Nu når jeg alligevel ikke at få min puch klar til min fødselsdag ( Mandag ) som jeg ellers havde håbet på! :crying Min mor var forbi for at høre om det er klar til afhentning, men i stedet får et spørgsmål stukket! hvaaaee, skulle der klarlak på staff? :hot Og jeg havde gjort det tydeligt at han skulle sætte staff på, vente 2-3 dage og så masser af klarlak! :tuba Men hun svarer så, at det går hun ud fra, og dertil svarer maleren.. Jamen så bliver det først tirsdag det er færdigt! :shutup Han fik det endda i rigtig god tid, og LOVEDE at det nok skulle blive klar.. :(y)
Har prøvet at oversætte din overskrift . Og på serbiskkroatisk betyder det "Jeg er meget forelsket i min maler, men han vil ikke det jeg vil, da han har fundet en anden " Eller oversætter jeg forkert mv laursem
Har du drukket af natpotten laursem? :lol: :lol:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3218
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: FOR!!¤""#%¤%¤"%¤#¤%¤`=`=``??"!#!"#!"¤!#""#"!!!!!!! MALER

Indlæg af Jensmc »

Kender det godt. Jeg har ventet 4 år på at få malet en CD50K1.
Og jeg har ikke fået den tilbage endnu.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"