Maling af stel...

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Maling af stel...

Indlæg af Nikolaj Y »

hej, jeg er i gang med at male mit yamaha stel... og jeg er kommet til et problem, malingen er fin uden på men indeni kan man ikke komme til at male (sprøjtepistol) :( den er blevet sandblæst og derfor er alt malingen væk..... hvordan plejer i at få den malet indeni stellet evt. tip. :?: eller nogen der ved hvordan er rigtig maler gør det.....

Håber i kan hjælpe mvh. Nikolaj
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Maling af stel...

Indlæg af strynboen »

hvis man kan glasblæse derinde kan man også male,,det er min erfaring,,,ellers må du male efter med en radiator pensel..
men vent til du har malet udvendig,,og alt det du kan indvendig...og mal efter når det udvendige er tørt,,,så kan du tørre af,,hvis noget kommer ud ag huller,,og løber ud
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Maling af stel...

Indlæg af Nikolaj Y »

strynboen skrev:hvis man kan glasblæse derinde kan man også male,,det er min erfaring,,,ellers må du male efter med en radiator pensel..
men vent til du har malet udvendig,,og alt det du kan indvendig...og mal efter når det udvendige er tørt,,,så kan du tørre af,,hvis noget kommer ud ag huller,,og løber ud
ok, det vil jeg prøve så :(y)
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"