Hvor er Jeres legeplads?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Henrik Fs1 »

Yamaha FS1 50SS skrev:
Henrik N skrev:
Yamaha FS1 50SS skrev:her er der heller ikke meget plads :teeth2 ,,, ca 25kvm yamaha værsted med opvarmning ,,, ca 10 kvm lager rum til dele,,,, traktorværksted på 120kvm med mulighed for opvarmning når der er behov for det,,, bruges også til svejse og slibe arbejde på yamaha`rne ca 30kvm fyrrum med mulighed for at skrue lidt yamaha og kan bruges til at lakere i med lidt god planlægning af fyring osv. pgr af støv. der udover ca 600 kvm der bruges til div såsom maskiner i samlingen og til yamaha`rne at stå når de er færdige og køreklar,,,, mm. så formeget plads næe sådan set ikke,,, men så er der jo heller ikke så meget at rode på :whew ,,, :inbottle ,,,

Johnny du må ikke være med her, dit kalder vi andre jo industri :hihi

jeg har kun 55Kvm opvarmet :whew

Sorry Henrik :oops: :oops: :oops: ,,,,
Så skal jeg vidst hellere ikke til at snakke om hvor meget plads jeg har.. :roll: :roll:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Lehmann »

Lejer i omegnen af 190 kvm. gl. industribyning ca. 1½km. fra min lejlighed. Er pt. igang med at indrette opvarmet, lavloftet (2,42m.) værksted på ca. 30 kvm. med to værkstedsborde og lift. Slyngelstue/kaffestue på 12 kvm. m. spisebord og 4 stole, skrivebord til småpilleri, (kommer) fjernsyn, (kommer) køleskab, microovn, (kommer) kaffemaskine og filttæppe overalt. :(y) Skal ha lavet repos i entréen på ½ meter i bredden og 3 meter lang til mine guldklumper, som jeg senere vil vise/mangler at vise.
Der blir indrettet malerum på 15 kvm. m. udsugning og sandblæser. I gangen til det rum er der vand og stor stålhåndvask, og et toilet i et rum på 2 kvm.
Resten, ca. 140 kvm. er indrettet primært som lager, og med op til 5 meter i kip. Har lavet et stort værkstedsbord til det grovere arbejde, hvor der skal sorteres og hugges scootere og knallerter op, svejses og slibes mv. Har omkring 30 scootere til at stå, som primært skal renoveres en ad gangen. Stor gårdsplads, som jeg deler med en tømrer og to autoværksteder. KAN ske vi kan holde et træf hos mig med tiden? :P

Med al det plads kan jeg ikke undgå at købe en masse op, som jeg falder over løbende. :hihi

Men når værkstedet er på plads, skal jeg så vidt muligt i bund med det jeg har, inden jeg igen skal købe noget hjem.

Mit værksted er mit liv. Uden det var jeg ikke mig selv. :thunge
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Tottenham »

Lehmann skrev:Lejer i omegnen af 190 kvm. gl. industribyning ca. 1½km. fra min lejlighed. Er pt. igang med at indrette opvarmet, lavloftet (2,42m.) værksted på ca. 30 kvm. med to værkstedsborde og lift. Slyngelstue/kaffestue på 12 kvm. m. spisebord og 4 stole, skrivebord til småpilleri, (kommer) fjernsyn, (kommer) køleskab, microovn, (kommer) kaffemaskine og filttæppe overalt. :(y) Skal ha lavet repos i entréen på ½ meter i bredden og 3 meter lang til mine guldklumper, som jeg senere vil vise/mangler at vise.
Der blir indrettet malerum på 15 kvm. m. udsugning og sandblæser. I gangen til det rum er der vand og stor stålhåndvask, og et toilet i et rum på 2 kvm.
Resten, ca. 140 kvm. er indrettet primært som lager, og med op til 5 meter i kip. Har lavet et stort værkstedsbord til det grovere arbejde, hvor der skal sorteres og hugges scootere og knallerter op, svejses og slibes mv. Har omkring 30 scootere til at stå, som primært skal renoveres en ad gangen. Stor gårdsplads, som jeg deler med en tømrer og to autoværksteder. KAN ske vi kan holde et træf hos mig med tiden? :P

Med al det plads kan jeg ikke undgå at købe en masse op, som jeg falder over løbende. :hihi

Men når værkstedet er på plads, skal jeg så vidt muligt i bund med det jeg har, inden jeg igen skal købe noget hjem.

Mit værksted er mit liv. Uden det var jeg ikke mig selv. :thunge
Hvorfor er der ingen kantine , med små lunne retter ? :whew
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Morten - Webmaster »

laursem skrev:
Lehmann skrev:Lejer i omegnen af 190 kvm. gl. industribyning ca. 1½km. fra min lejlighed. Er pt. igang med at indrette opvarmet, lavloftet (2,42m.) værksted på ca. 30 kvm. med to værkstedsborde og lift. Slyngelstue/kaffestue på 12 kvm. m. spisebord og 4 stole, skrivebord til småpilleri, (kommer) fjernsyn, (kommer) køleskab, microovn, (kommer) kaffemaskine og filttæppe overalt. :(y) Skal ha lavet repos i entréen på ½ meter i bredden og 3 meter lang til mine guldklumper, som jeg senere vil vise/mangler at vise.
Der blir indrettet malerum på 15 kvm. m. udsugning og sandblæser. I gangen til det rum er der vand og stor stålhåndvask, og et toilet i et rum på 2 kvm.
Resten, ca. 140 kvm. er indrettet primært som lager, og med op til 5 meter i kip. Har lavet et stort værkstedsbord til det grovere arbejde, hvor der skal sorteres og hugges scootere og knallerter op, svejses og slibes mv. Har omkring 30 scootere til at stå, som primært skal renoveres en ad gangen. Stor gårdsplads, som jeg deler med en tømrer og to autoværksteder. KAN ske vi kan holde et træf hos mig med tiden? :P

Med al det plads kan jeg ikke undgå at købe en masse op, som jeg falder over løbende. :hihi

Men når værkstedet er på plads, skal jeg så vidt muligt i bund med det jeg har, inden jeg igen skal købe noget hjem.

Mit værksted er mit liv. Uden det var jeg ikke mig selv. :thunge
Hvorfor er der ingen kantine , med små lunne retter ? :whew
:hihi :hihi :hihi :hihi

Der skal jeg så fortælle at der her i huset ofte er blevet leveret smurte madder, kaffe og endog lune retter
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Tottenham »

Morten - Webmaster skrev:
laursem skrev:
Lehmann skrev:Lejer i omegnen af 190 kvm. gl. industribyning ca. 1½km. fra min lejlighed. Er pt. igang med at indrette opvarmet, lavloftet (2,42m.) værksted på ca. 30 kvm. med to værkstedsborde og lift. Slyngelstue/kaffestue på 12 kvm. m. spisebord og 4 stole, skrivebord til småpilleri, (kommer) fjernsyn, (kommer) køleskab, microovn, (kommer) kaffemaskine og filttæppe overalt. :(y) Skal ha lavet repos i entréen på ½ meter i bredden og 3 meter lang til mine guldklumper, som jeg senere vil vise/mangler at vise.
Der blir indrettet malerum på 15 kvm. m. udsugning og sandblæser. I gangen til det rum er der vand og stor stålhåndvask, og et toilet i et rum på 2 kvm.
Resten, ca. 140 kvm. er indrettet primært som lager, og med op til 5 meter i kip. Har lavet et stort værkstedsbord til det grovere arbejde, hvor der skal sorteres og hugges scootere og knallerter op, svejses og slibes mv. Har omkring 30 scootere til at stå, som primært skal renoveres en ad gangen. Stor gårdsplads, som jeg deler med en tømrer og to autoværksteder. KAN ske vi kan holde et træf hos mig med tiden? :P

Med al det plads kan jeg ikke undgå at købe en masse op, som jeg falder over løbende. :hihi

Men når værkstedet er på plads, skal jeg så vidt muligt i bund med det jeg har, inden jeg igen skal købe noget hjem.

Mit værksted er mit liv. Uden det var jeg ikke mig selv. :thunge
Hvorfor er der ingen kantine , med små lunne retter ? :whew
:hihi :hihi :hihi :hihi

Der skal jeg så fortælle at der her i huset ofte er blevet leveret smurte madder, kaffe og endog lune retter
Fra hvem ?????
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Morten - Webmaster »

koneriet har da tit leveret både kaffe og smurte boller i værkstedet :bravo Jeg har forresten lige informeret øvrigheden i huset om at der om få dage vil blive opstillet et genopbygnings projekt i stuen :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Tottenham »

Morten - Webmaster skrev:koneriet har da tit leveret både kaffe og smurte boller i værkstedet :bravo Jeg har forresten lige informeret øvrigheden i huset om at der om få dage vil blive opstillet et genopbygnings projekt i stuen :hihi
Hvilket projekt ????? :whew
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Morten - Webmaster »

78 DX match patina i så stor grad som muligt
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
jesmo71
Junior knallert
Indlæg: 86
Tilmeldt: ons 22. sep 2010 09:39
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af jesmo71 »

Morten - Webmaster skrev:78 DX match patina i så stor grad som muligt
I nævner tit ordet Patina men hvad betyder det egentligt ?
Mvh
Jesmo71

Yamaha YB100 deluxe (Adskilt m. match)
yamaha DX 78 (Sønnens der er renoveret)[/i]
Thoms

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af Thoms »

jesmo71 skrev:
Morten - Webmaster skrev:78 DX match patina i så stor grad som muligt
I nævner tit ordet Patina men hvad betyder det egentligt ?
Naturligt slid og ælde :hihi
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af tøffe »

efter flytnyng så opvamet værksted på ca 20 kv var lov krav da vi skulle flytte :hihi men ellers en stor grase med masse plas og 4 længer hvor den ene er lade til mit skammel og ful loft også til skammel så mangler ikke plas mangler bare oprydning over alt da det har vært et brug bar landbru hvor man ikke smed noget væk så rigtig meget oprydning kim bs har set det og per har også det er sku meget skammel her tror det vare flere år med at ryde helt op menbliver så også lækkert som man ville havde det tøffe
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af nielsfup »

Hej
Jeg har ca 20 m2 kælder rum ( fyrrum ).
Men det er ikke alle 20m2 der er frit :D
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
CrazyCatman
Gummi rocker
Indlæg: 512
Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
Kontakt:

Re: Hvor er Jeres legeplads?

Indlæg af CrazyCatman »

Morten - Webmaster skrev:koneriet har da tit leveret både kaffe og smurte boller i værkstedet
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)

Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)

Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197

Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)

Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)

Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"