har hørt fler gange så spørsmål

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: har hørt fler gange så spørsmål

Indlæg af Henrik Fs1 »

Den idé med efterårs træf lyder fed! :D Måske en måde at slutte sæsonen af på, bare jeg har kortet til den tid, er jeg klar! ( får det første mandag i efterårs ferien!! :D ) Jeg er lige hjemvendet fra ford p7 træf, og hvor er det altid dejligt at være sammen med en masse glade og afslapppede mennesker! :D :!:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: har hørt fler gange så spørsmål

Indlæg af Dewil »

Der er vel reelt ingen politikredse hvor man blåtstemler "boret", men er da noget imponeret hvis Køge Politi har dresseret "pøblen", hører heller aldrig om nogen mord og den slags fra den kant. :D
Men min er ikke boret og bliver det kun hvis jeg skulle finde på at sætte nummerplade på.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: har hørt fler gange så spørsmål

Indlæg af Jesper C »

Dewil skrev:Der er vel reelt ingen politikredse hvor man blåtstemler "boret", men er da noget imponeret hvis Køge Politi har dresseret "pøblen", hører heller aldrig om nogen mord og den slags fra den kant. :D
Men min er ikke boret og bliver det kun hvis jeg skulle finde på at sætte nummerplade på.

Så hørte du ikke om den 6årige pige sidste år blev kørt ihjel på et stisystem i Herfølge? det var en boret knallert.
Der var også i lorry politiet holdt med rullefeldt i Ølbycentret samme dag jeg besøgte olieklud :shock: hehe.
Og så er der bander af den ene og anden slags.
Så jo der sker lidt i Køge og politiet hader boret knallerter.
Mvh
Jesper C
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"