Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af dexta »

Jeg kommer lige fra thansen, eftersom at have skrevet 7-8 ting ned på papir med varenummer og det hele, så mig og min mor kører derud i håb på at de for en gang skyld kan have det hjemme man skal bruge. Så jeg går ind i butikken, giver ham sedlen og han skriver varnumrerne ind og det hele skulle efter sigende være på lager, så han går ud og "finder tingene", men det eneste han kommer ud med er en af tingene, nemlig en udluftningsskrue, han sagde at der var gået ged i lageret !! :( Men nu har jeg fået nok, der må da være en grænse ? :twisted:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af strynboen »

:lol: :lol: :lol: :lol: du var da heldig,,jo færre taivansen dele jo bedre,,,vil du love os at det er slut med dem :?: 8)
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af dexta »

Ja, han snakkede noget om at delene ville komme imorgen, men jeg har bestemt ikke at handle der mere, jeg skal have bud efter Benny !! :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af Thomas P. »

he he.. Jeg har prøvet noget HELT ÅNDSVAGT med T-Hansen..

Da jeg skulle lave yamaha´en i stand lavede jeg en lang liste med størstedelen af de ting jeg skulle bruge.. Der var for 3.200kr ca. Rigtig mange ting, store som små.. Det fyldte 2 bæreposer, og så de store ting som baggaffel og sådan ved siden af.. Vi kan godt blive enige om at man gider ikke og stå og tjekke hver enkelt del efter, når der er så meget, ikke :?: :!:

Det skulle jeg nu have gjordt..

Da jeg endelig fik kigget tingene igennem 2 dage efter, opdagede jeg at jeg manglede en ting, men til gengæld havde jeg fået en olieprop til en puch maxi :lol:

Jeg tjekkede kvitteringen, og der stod yamaha-delen på, men det gjorde puch-delen ikke. Fint nok tænkte jeg, han har slået den rigtige del ind, men taget den forkerte på lageret.. Det kan jo ske, når man ikke aner hvordan delene skal se ud :)

Så jeg kørte ud med puch-delen og fremlagde problemet.. Jeg havde betalt for en del jeg ikke havde fået, men fået en del jeg ikke havde betalt for :lol: Så jeg regnede jo med og få byttet det om..

Så kommer det rigtig sjove :shock: :shock:

DET VILLE HAN IKKE :o For han kunne jo ikke give mig pengene retur for puch-delen, når jeg ikke havde kvittering på den, og yamaha-delen som jeg påstod manglede skulle jeg have opdaget inden jeg forlod butikken :mrgreen:

Jeg bad ham tjekke hans lagerbeholdning, for så ville han jo nok opdage at han manglede en puch-del, og havde en yamaha-del for meget.. Det gjorde han så, men lagerstatus passede sagde han.. Han havde kun 1 af den yamaha-del på lager da jeg købte den, stod der i systemet.. Den købte jeg jo så, og nu var der ingen på lager, og kassen på lageret var også tom.. Så hans lager passede jo.. Jeg sagde så at det jo nok var fordi at puch-delen lå i den kasse, og fejlagtigt også var lagerført som yamaha-delen, så derved passer det hele jo i systemet..

Men der var ikke noget og gøre, jeg måtte betale for yamaha-delen igen hvis jeg skulle have en..

Se, det var så her jeg var lige ved og komme til og kaste den olieprop i hovedet på ham :evil: :evil: Men jeg bed det i mig, og gik noget rystet derfra :lol:
Carsten V
Stor knallert
Indlæg: 140
Tilmeldt: man 30. jun 2008 07:53
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af Carsten V »

Jeg kan kun give jer ret, handel med benny, eller alle andre steder end Taiwansen
/ MvH Carsten V

Yamaha FS1 `76 med cromtank
Puch R 50 `66 SOLGT
BFC Stafette `54
Og ca. 5 stk yamaha i samlesæt bl.a `71, `73 og fra `76 og frem, så masser at gå igang med.
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af Allan M »

Jeg har også prøvet at få forkert del med, hvor den rigtige stod på kvitteringen. Det blev dog byttet uden problemer, og noget, som ikke var kommet med i posen blev også givet med uden beregning.

Min erfaring med Taiwansen er, at deres kundeservice og levering er meget bedre end gennemsnittet. Og meget bedre end kvaliteten af (de fleste af) deres produkter.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af dexta »

Det er besynderligt med dem.. Jeg har også tit fået en forkert del, og der er ikke noget værre end man kommer hjem med nye dele og regner med at man skal til at hygge sig i værkstedet og så opdager man dælme at det er de forkerte dele !! :evil:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af strynboen »

jeg bestilte engang et tændrør til cd-50,da pakken kom var der 3,til en anden model.på ordren stod der 1 stk ,honda tændrør,,,,,,,,,så tak for 2 gratis,,,de passer nok til et eller andet,evt min plæneklipper
så skidt med det :roll: :wink: men havde jeg stået og manglet honda røret var det jo surt,,men sædet til yamahaen var pænt,,så det er ikke alt der er lort. :mrgreen:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Jeg sætter aldrig mine ben i Thansens butik mere !!

Indlæg af dexta »

Jeg har nu ikke handlet der i over en måned, og det er mit mål at ikke handle der mere, de har gjordt nok grin med mig !! :evil:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"