hjælp til lid ting og viden

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hjælp til lid ting og viden

Indlæg af tøffe »

hej er der nogle der har en eller to tanke jeg mangler en tank som passer til en 77er med stor side skjole og så mangler jeg to side skjole i jern og en høj 74-75 tank er der nogle der likker inde med sådan ting og hvad er prisen og hvor finder man den rigtig fave på motor bloken hilsen tøffe
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: hjælp til lid ting og viden

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej tøffe,

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig med tank / sideskjolde, da jeg kun har hvad jeg selv skal bruge, men jeg ved at dexta har et sæt metalskjolde i overskud hvis de ikke er røget endnu, tror han spurgte efter 700.- for en 76'er tank med sideskjolde, en luftfilterkasse, plastiksideskjole og et hvidt anderøvsæde.

mht motorblok, så skal de inderste blokke (krumtaphuset) stå i rå upoleret alu hvis det skal være som originalt. de yderste skjold, tændingsskjold & koblingsdæksel (det med yamaha præget på) skal være en sølvfarvet og Hammerite sølv glat effekt er god & stærk til det og så er farven rimelig tæt på det originale. men hvis du bruger funktionen "søg" i toppen af forum kan du læse en masse om farverne og maling, der er skrevet rigtig meget om det efterhånden.

Du kan se dexta's tank m.m. på dette link:
http://www.yamahafs1.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=1207
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"