spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Indlæg af tøffe »

hej jeg har et problem med min væske beholder tilbremse til min dx der sidder en o ring i melem beholder og den firant beholdern er skruet fast på og der nogle der har eller ved hvor man kan købe en ps har prøvet benny og desværer kunne han ikke hjælpe mig snøft men der må jo værer ander muglig heder mvh tøffe
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Tøffe, undskyld det lidt sene svar, når man kigger i reservedelskataloget kan jeg se at den slet ikke er afbildedet, men jeg ved godt hvilken en du mener. Gad vide om ikke det skal være en speciel type gummi for at kunne holde til bremsevædske ?? ellers findes der jo sortimentsæsker hvor man måske kunne finde den,
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Indlæg af tøffe »

Morten - Webmaster skrev:Hej Tøffe, undskyld det lidt sene svar, når man kigger i reservedelskataloget kan jeg se at den slet ikke er afbildedet, men jeg ved godt hvilken en du mener. Gad vide om ikke det skal være en speciel type gummi for at kunne holde til bremsevædske ?? ellers findes der jo sortimentsæsker hvor man måske kunne finde den,
hej morten den er i et tynder mål og jeg kan ikke finde en nogle steder
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

tøffe skrev:
Morten - Webmaster skrev:Hej Tøffe, undskyld det lidt sene svar, når man kigger i reservedelskataloget kan jeg se at den slet ikke er afbildedet, men jeg ved godt hvilken en du mener. Gad vide om ikke det skal være en speciel type gummi for at kunne holde til bremsevædske ?? ellers findes der jo sortimentsæsker hvor man måske kunne finde den,
hej morten den er i et tynder mål og jeg kan ikke finde en nogle steder

Jeg ville forsøge mig ved en der reparere hydraulic maskiner med den O ring
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: spørsmål er der nogle der kan hjælpe

Indlæg af strynboen »

man kan jo købe o,ringe i metermål,og selv lime sammen,med sekundt lim,,burde kunne holde der hvor den ikke skal bevæge sig,hvad tykkelse og indv/eller udv diameter,jeg kan nok fixe dig en på mfabrikken,,ved ikke om de kan tåle bremsevædske
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"