OKHenrik Buresø skrev:nu har jeg lige studeret den dåse jeg har :Anvendelse indsprøjtningssystem,vand og olipumper,forkammerdæksel,gearkasse,termostathus,bundkar.så når den kan bruges ved indsprøjtning,så må den også kunne klare benzinforbrænding,
Flydende pakning ved olieskjold
Re: Flydende pakning ved olieskjold
- Henrik Buresø
- Fuldblods knallert
- Indlæg: 353
- Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
- Kontakt:
Re: Flydende pakning ved olieskjold
Hej Knud
Du må da lige vende tilbage,med hvordan den er at bruge, tror også man skal bruge den man stoler mest på,men Yamaha fs1 forhandlet på et tidspunkt den blå sillikonemasse loctite,som også skulle funger godt,det er jo begrænset hvor meget benzin der kommer ved forbrænding,og helle oliedæksel er jo ikke fyldt op med benz,men med olie
Du må da lige vende tilbage,med hvordan den er at bruge, tror også man skal bruge den man stoler mest på,men Yamaha fs1 forhandlet på et tidspunkt den blå sillikonemasse loctite,som også skulle funger godt,det er jo begrænset hvor meget benzin der kommer ved forbrænding,og helle oliedæksel er jo ikke fyldt op med benz,men med olie
- Vedhæftede filer
-
- 16333.jpg (18.95 KiB) Vist 4689 gange
-
- 8798663933982.jpg (103.36 KiB) Vist 4689 gange
Re: Flydende pakning ved olieskjold
Ja det skal jeg nokHenrik Buresø skrev:Hej Knud
Du må da lige vende tilbage,med hvordan den er at bruge, tror også man skal bruge den man stoler mest på,men Yamaha fs1 forhandlet på et tidspunkt den blå sillikonemasse loctite,som også skulle funger godt,det er jo begrænset hvor meget benzin der kommer ved forbrænding,og helle oliedæksel er jo ikke fyldt op med benz,men med olie
Ja jeg bruger også olie i gear kassen
- pjat til side:
det er også kun ved hullet til membranen jeg er usikker på at en ikke-benzin fast flydende pakning er tæt og da jeg allerede har en FS1 motor der er pisse utæt : olien render ud netop ved membran-pladen og ved den 3-kantede akselbærer: den drikker gear olie, så vil jeg gerne sikre mig med seler og livrem at denne, min første motor renovering, spiller max når der kommer en 44.5 mm Nicasil RD cylinder på og en 21 mm karburator og en 2-3-4-6 bladet membran (ja der skal s´gu´ max hul og minimum strømningstab i membranen)
Det var netop da min anden (tredie, fjerde...hvor mange har jeg egentlig efterhånden...FS1er), den med krom tank, fik en 45 mm RD cylinder på og en 24 mm karburator at det gik galt: da blev den utæt. Jeg satte en proppet membran-plade på uden membran ved denne.
- Henrik Buresø
- Fuldblods knallert
- Indlæg: 353
- Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
- Kontakt:
Re: Flydende pakning ved olieskjold
fandt denne side der har produktet,der står at det skulle klare benzin
http://www.kgi.dk/product-10160-945.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kgi.dk/product-10160-945.php" onclick="window.open(this.href);return false;