Puch VZ50

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Ruben
Stor knallert
Indlæg: 139
Tilmeldt: søn 7. aug 2011 17:12
Kontakt:

Puch VZ50

Indlæg af Ruben »

Hej Forum
Jeg er har tidligere arbejdet med nogle FS-1'er, så jeg er ikke helt nybegynder, jeg bla. også posted et projekt herinde.
Jeg har længtes efter et projekt i lang tid, og har ønsket at prøve noget nyt. Så var jeg heldig en aften at finde et knallert projekt til 1000 kr.
Det er en Puch VZ 50, som der skal have den helt store tur, dog samtidig huske på økonomien, da jeg ikke er så gammel igen :roll:
Jeg har købt den for et måneds tid siden, så jeg er gået lidt igang, se billeder.
Lige nu står jeg og mangler en anden motor(Skal starte med 93 i motor nr.), da min er til en MS, hvis nogen har noget er jeg interesseret i at høre hvad.
Kom gerne med kommentarer :)

Mvh Ruben
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
johnny d jensen
Helt ny i flokken
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 27. jan 2013 08:51
Kontakt:

Re: Puch VZ50

Indlæg af johnny d jensen »

hej jeg er ved at købe nogle motordele til puch, skal se på det på mandag, du må gerne ringe til mig efter mandag så kan vi se om jeg kan hjælpe tlf 30481510
Ruben
Stor knallert
Indlæg: 139
Tilmeldt: søn 7. aug 2011 17:12
Kontakt:

Re: Puch VZ50

Indlæg af Ruben »

johnny d jensen skrev:hej jeg er ved at købe nogle motordele til puch, skal se på det på mandag, du må gerne ringe til mig efter mandag så kan vi se om jeg kan hjælpe tlf 30481510
Ok, hvor er du fra i landet? :)
Ruben
Stor knallert
Indlæg: 139
Tilmeldt: søn 7. aug 2011 17:12
Kontakt:

Re: Puch VZ50

Indlæg af Ruben »

Så er der sket lidt igen:
Alle steldele er bleven sandblæst eller sleben helt ned. Der sad et meget tykt lag, så jeg anvendte nitromors, til at fjerne noget af lakken.