den har lige omkring 7 hk
og jo det en gs500e. det faktisk lidt en sjov historie med den!
havde en gsxr750 med 120hk, men sad af røven til på den, man skulle over 100km/t før du sad "godt"
så byttede den ud med en suzuki sv650 som er mere touring cykel. så købte jeg hus og ville have lidt penge fri til og møbler mit værksted
så solgte den, men ville stadig have en større mc. købte så en aprillia pegaso 650cc (en et cylinderet offroader) men kunne slet ikke enes med den, synes den kørte som en sæk kartofler på vejen
så væk med den også. blev tilbudt en rd350 med nyrenoveret motor til små penge, og tænkte hey det en fed cykel, så ja tak til den men puha et projekt, den kørte rigtig godt og var sjov, men det en gammel sag og den skulle efter min overbevisning have en ordentlig tur helt i bund, hele vejen rundt så den blev også solgt til en som havde tid og penge til den. men havde så fed en lyd sådan en 2 cylinderet 2 takter
når endte så med den omtalte gs500e, den er fra 97 havde kørt 75000km. som jeg købte af en arbejds kollegas bedste kammerat, han er en rigtig drenge røv ( gs500e
) synes han selv, og mc skulle han da havde
men han købt den for en del år siden, men kørte ikke selv på den ret meget. faktisk havde den ikke kørt de sidste 2 år da jeg købte den. men vi aftalte jeg skulle kigge på den og han nævnte godt der var lidt dele med til den, det viste sig så der var en komplet tysk gs500e fra 2003 med til den som havde kørt 23000km minus stel, som han selv havde regnet med og bygge over men fik det aldrig gjort.
købte den og dele for 15000, brugte et par uger af sommerferien på og bygge, og sælge de dele jeg ikke skulle bruge selv.
endte op med en gs500 hvor alt fra en 2003 model er bygget over på mit 97 stel, alt passer over da de køre samme stel og den har kun kørt 23000 km og er nysynet for 8000 kr
så kan jeg godt leve med det en tøse knallert