Hej
Jeg er ved at renovere en fs1 4gear og har naturligvis kigget på "NielsFups" guide til renovering.
Mit spørgsmål er om man bruger en kombination af papirpakning + flydende pakning (Flydende pakning - papir - flydende pakning)
Flydende vs. papir pakning
Re: Flydende vs. papir pakning
Hej
Der er ikke noget i vejen for at give en pakning et lag klister på begge sider.
Det er dog normalt ikke nødvendigt og det er svært at skille ad senere. Jeg gør det normalt ikke.
/Steen
Der er ikke noget i vejen for at give en pakning et lag klister på begge sider.
Det er dog normalt ikke nødvendigt og det er svært at skille ad senere. Jeg gør det normalt ikke.
/Steen
Re: Flydende vs. papir pakning
Nej, det er ikke standard at gøre. Men der sker ikke noget ved det, andet end at så er det da garanteret tæt, og det giver en del ekstra besvær senere når du atter skal adskille.
Re: Flydende vs. papir pakning
Hej.,
Jeg har brugt flyende pakning sammen med alm. papir pakning så er du sikker. Hvis den ikke er helt jævn på pakningsfladen sker der ikke noget ved at give den lidt flyende pakning..... syntes ikke det er noget problem at skille den ad igen, jeg brugte et nyt blad fra en standly kniv og fik kilet den forsigtigt ned mellem motor blok og olieskjold.( krumtaphusskjold) og vuptig så var den løs.
Jeg har brugt flyende pakning sammen med alm. papir pakning så er du sikker. Hvis den ikke er helt jævn på pakningsfladen sker der ikke noget ved at give den lidt flyende pakning..... syntes ikke det er noget problem at skille den ad igen, jeg brugte et nyt blad fra en standly kniv og fik kilet den forsigtigt ned mellem motor blok og olieskjold.( krumtaphusskjold) og vuptig så var den løs.
Af erfaring bliver man klog, men sjældent rig.
Ejer af 1 Yamaha fs1 1976 og 1 Puch Maxi 1989.
MVH.
Danni N.
Ejer af 1 Yamaha fs1 1976 og 1 Puch Maxi 1989.
MVH.
Danni N.
Re: Flydende vs. papir pakning
Tak for jeres svar - jeg giver den en stribe på begge sider